وزیر کشور در حکمی مهدی جمالی‌نژاد، شهردار سابق یزد و اصفهان را به سمت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب کرد.
کد خبر: ۶۶۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 29 September 2018

به گزارش تابناک : عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حکمی مهدی جمالی‌نژاد، شهردار سابق یزد را به سمت معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور برای انتصاب جمالی‌نژاد آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، درایت و تجارب مؤثر و ارزشمند به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور منصوب می‌نمایم.

وزیر کشور در این حکم؛ تلاش مؤثر و مضاعف در جهت تقویت مدیریت شهری و تحرک هر چه بیشتر شهرداری‌ها، سعی در مسیر رفع مشکلات شهرداری‌ها و ایجاد منابع مالی و درآمدهای پایدار و برقراری انضباط مالی و اداری در آن‌ها، پیگیری برای توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهرها و سامانه‌های حمل و نقل ریلی کلان‌شهرها را به عنوان اهم وظایف جمالی‌نژاد احصاء کرده است.

رحمانی‌فضلی در حکم معاون جدید عمرانی خود؛ توسعه و بهبود فضای سبز، کاهش آلودگی هوا، پیگیری و رسیدگی به امور مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا و انجام حمایت‌های لازم از آن‌ها، تقویت و توانمندسازی بیش از پیش دهیاری‌ها و پیگیری برای به سرانجام رسانیدن لوایح پیشنهادی حوزه عمران وزارت کشور را از دیگر وظایف و مأموریت‌های معاون جدید وزارت کشور بر شمرده است.

جمالی‌نژاد؛ فارغ‌التحصیل دکترای برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه اصفهان و متولد 1348 است و تجربه خدمت در کسوت شهردار یزد، شهردار اصفهان و معاون عمرانی استاندار اصفهان را در کارنامه خود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار