مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: برای نظارت بیشتر سازمان برای سرویس مدارس بازرسان سازمان از ۱۵ نفر به ۱۱۵ نفر افزایش یافتند.
کد خبر: ۶۶۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 29 September 2018

به گزارش تابناک : هادی منوچهری مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهارکرد: یکی از آیتم‌های مهم سرویس مدارس تعیین نرخ کرایه است، در این فرایند والدین خواستار حداقل افزایش و رانندگان در پی افزایش نرخ هستند، از این رو اعضای شورای شهر طبق اختیاراتی که بر عهده دارند، عددی را تعیین خواهند کرد تا به معیشت هر دو طرف آسیبی  وارد نشود.

وی افزود: در حال حاضر خانواده‌ها مبلغی را به عنوان علی الحساب کرایه سرویس مدارس به شرکت‌های حمل و نقل دانش آموزی پرداخت کرده‌اند و تا آبان یا آذرماه متناسب با افزایش نرخ کرایه، مبلغ قراردادها مشخص خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: جهت نظارت بهتر و بیشتر سازمان برای سرویس مدارس با افزایش بازرسان سازمان از ۱۵ نفر به ۱۱۵ نفر و از طریق شرکتهای حمل و نقل درصدد هستیم بهترین نظارت را بر سرویس‌های دانش آموزی جهت افزایش امنیت و آرامش خانوادها برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار خودرو در قالب ۵۳ شرکت حمل و نقل سرویس مدارس تحت نظارت سازمان تاکسیرانی در سال تحصیلی جدید به ۷۲ هزار دانش آموز شهر اصفهان سرویس دهی می‌کند، ادامه داد: از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین مدارس شهر اصفهان در راستای افزایش بهره‌وری و رضایت‌مندی مسافران و کاهش ترافیک، تحت پوشش خدمت‌رسانی سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفته است.

منوچهری تصریح کرد: تعداد پنج اکیپ خودرویی و دو اکیپ موتوری بر فعالیت سرویس مدارس شهر نظارت دارند که این نظارت‌ها شامل رعایت منشور اخلاقی سازمان تاکسیرانی، سرویس دهی طی ساعات پیک در مسیرهای مشخص، سوار نکردن دانش آموزان بیش از حد مجاز و ... است.

وی ادامه داد: شهروندان و رانندگان می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود از عملکرد سازمان، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری، آژانس ها و سرویس مدارس را از طریق تلفن گویای سازمان به شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰ سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۸۵۹۰ و فضای مجازی به آدرس @TAxikhabar در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار