نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شده نمایندگان نظر قطعی خود را به کارشناسان ذی‌ربط اطلاع و اگر که نظر کامل‌کننده یا طرح بهتری در نظر دارند ارائه دهند، برخی هم در این زمینه جوسازی بی‌مورد کردند، احیای زاینده‌رود خواست همه مردم است.
کد خبر: ۶۶۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 29 September 2018

به گزارش تابناک : سید محمدجواد ابطحی امروز اظهار داشت: طرح لوله‌گذاری زاینده‌رود یک طرح اضطراری برای زمان کم‌آبی و خشکسالی است، اگر بارندگی به اندازه کافی باشد و تونل‌ها به ثمر برسد و جریان دائم رودخانه برقرار باشد، نیازی به این طرح نیست.

وی افزود: اگر وضعیت به همین شکل مانند این چند سال اخیر ادامه پیدا کند برای ساماندهی وضعیت زاینده‌رود و برای رساندن آب به غرب و شرق و شمال اصفهان به ناچار طرحی باید اجرا شود که هدر رفت آب را کمتر و از سوءاستفاده آب در بین راه جلوگیری کند، همچنین برداشت آب برخلاف قوانین و مقررات نباشد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز اجرای این طرح قطعی نیست و قرار شده نمایندگان نظر قطعی خود را به کارشناسان ذی‌ربط اطلاع داده و اگر که نظر کامل کننده یا طرح بهتری در نظر دارند ارائه دهند؛ برخی هم در این زمینه جوسازی بی‌مورد کردند، احیای زاینده‌رود خواست همه مردم است و این طرح با توجه به محدودیت‌های موجود آماده شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در چند سال آینده شاهد احیای زاینده‌رود به صورت دائمی و مانند قبل خواهیم بود، خاطرنشان کرد: البته با تکمیل طرح‌های سد پایین تونل سوم که در حال ساخته شدن است، تکمیل تونل‌ها و... طی پنج سال آینده مشکل آب استان اصفهان حل خواهد شد و وضعیت پیش رو را پشت سر خواهیم گذاشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار