مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: نوسازی ناوگان در چند ماه اخیر تعداد۵۰ دستگاه اتوبوس جدید و۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اضافه شد.
کد خبر: ۶۶۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 28 September 2018

به گزارش تابناک : قدرت افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهارکرد: از سال گذشته برخی تغییرات و اصلاحات در خطوط اتوبوسرانی شهر اصفهان با هدف افزایش بهره‌وری، کاهش زمان دسترسی و انتظار مسافران همچنین اتصال خطوط به سیستم قطار شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از مسافران اتوبوس، دانش آموزان و دانشجویان هستند که از اول مهرماه سهم قابل توجهی از جابه جایی‌ها را به خود اختصاص داده اند، تصریح کرد: با تشکیل «ستاد مهر» با محوریت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، نظم بخشی، ساماندهی و بازدید مستمر از خطوط همچنین رسیدگی به نظافت و شرایط فیزیکی ایستگاه‌ها و پایانه‌های اتوبوسرانی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته که امیدواریم سرویس‌دهی مناسب‌تری به شهروندان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ساعات اوج تقاضا از جمله زمان آغاز و تعطیلی مدارس سرویس‌هایی به صورت خاص برای سوارکردن دانش آموزان به کریدورهای دانش آموزی اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان هنگام رفت و برگشت از خانه به مدرسه، مدرسه‌ای کوچک را در اتوبوس‌های شهر تجربه خواهند کرد، گفت: افتخار می‌کنیم که در شرایط سخت اقتصادی اتوبوس‌ها راهگشای حمل ونقل برای شهروندان به ویژه دانش آموزان است.

افتخاری با اشاره به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: در ادامه نوسازی ناوگان در چند ماه اخیر تعداد۵۰ دستگاه اتوبوس جدید و۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اضافه شد، ضمن اینکه بهبود و اصلاح خطوط تا پایان شهریورماه نیز انجام شد.

وی ادامه داد: نزدیک به۳۰ دستگاه اتوبوس در حال بازسازی است که اگر تامین اعتبارات انجام شود، اول مهرماه به ناوگان اضافه و اتوبوس‌های فرسوده که دودزا هستند، از رده خارج خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار