به مناسبت روز جهانی گردشگری اولین اقامت گاه بوم گردی شهرستان شهرضا افتتاح شد.
کد خبر: ۶۶۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 27 September 2018

به گزارش تابناک : اصغر رفیعی نژاد ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح اقامتگاه بومگردی شهرضا به مناسبت روز جهانی گردشگری، اظهار داشت: ما پتانسیل خوبی در شهرستان از جمله امامزاده شاهرضا در بخش مذهبی و سفال و صنایع دستی و اماکن تاریخی شهرضا داریم.

وی گفت: ما در شهرستان شش ماه میزبان عشایر غیور هستیم که می توانیم از آن برای معرفی زندگی عشایری و گردشگری به مردم استفاده کرد.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: توسعه گردشگری شهرضا نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری یکی از فرصت‌های سودآور و اشتغالزا است و می توان با افزایش سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری، نقش عمده‌ای در رونق اقتصاد ایفا کرد و از دستاوردها و مزایای این حوزه بهره مند.

علی اباذری نیز در این مراسم گفت: این اقامتگاه با هدف شناخت بهتر پتانسیل های گردشگری موجود در شهرستان و معرفی آن به دیگر مردم افتتاح شد.

وی با بیان این که این اقامتگاه در مساحت هزار متر ساخته شده است، گفت: این طرح با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به مدت سه سال به بهره برداری رسید.

مدیر اقامتگاه بومگردی شهرضا از اشتغال زایی ۱۲ نفر از جوانان و تحصیل کرده ها شهرضا خبر داد و افزود: برای ۲۵ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده ایم.

وی با بیان این که شهرستان شهرضا دارای پتانسیل خوبی برای گردشگری است، گفت: متاسفانه زیرساخت لازم برای استفاده از این پتانسیل فراهم نشده بود که امروز با افتتاح این اقامتگاه زمینه فعالیت در زمینه گردشگری در شهرضا شروع شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار