کد خبر: ۶۶۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 27 September 2018

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در توئیتر با گلایه از شرایط فعلی اقتصاد کشور، ابراز داشت نرخ ارز قرار است تا کجا برسد که دولت بفهمد راه را اشتباه رفته؟

 

احمد توکلی نماینده پیشین مجلس، رئیس رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت عدالت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در حساب توییتری خود ضمن اشاره به مخاطرات اقتصادی و اجتماعی رشد نرخ ارز، با انتقاد شدید از دولت ایراز داشت نرخ ارز قرار است تا کجا برسد که دولت بفهمد راه را اشتباه رفته؟

توکلی در توییتر نوشت: 

اولین وظیفه بانک مرکزی حفظ ارزش پول ملی است، صعود نرخ ارز تولید رامیخواباند، بیکاری را به مرحله خطرناک میرساند، و توزیع دارایی را ظالمانه تر میکند و به اخلاق و دین نیز صدمه خواهد زد.

نرخ ارز قرار است تا کجا برسد که دولت بفهمد راه را اشتباه رفته؟

تلنگر احمد توکلی به دولت بابت صعود نرخ ارز +تصویر

در چند روز اخیر پس از سخنرانی رئیس جمهور در مجمع سازمان ملل در نیویورک و انتشار اظهارات دونالد ترامپ درباره ایران، بازار سکه و ارز پرتلاطم‌تر از قبل شده است. نرخ ارز و قیمت طلا و سکه کانال جدیدی از قیمت را تجربه می‌کنند. افزایش قیمت‌ها سبب نگرانی مردم شده، چرا که قیمت این اقلام را وابسته به تأمین نیازهای شخصی و لازم خود برای تأمین زندگی می‌دانند. در این برهه خاص انتظار مردم از مسئولانشان این  است که با توجه به شرایط پیش رو توضیح دهند قرار است در روزها و ماه های آتی چه اتفاقی بیفتند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار