تابناک: بنیاد سینمایی فارابی که باید به عنوان یک طرف این قرارداد بودجه مورد نظر را به اصفهان منتقل می‌داد از این اقدام سرباز زده است.
کد خبر: ۶۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 25 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حدود دو ماه پیش بود که زمزمه هایی مبنی بر انتقال مکان برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان از اصفهان به دیگر شهرهای کشور مطرح شد.

برخی در این زمینه، تغییر مدیریت در شهرداری اصفهان و عدم تعیین تکلیف در این خصوص را عامل این انتقال می دانستند که البته بعد از انتصاب جمالی نژاد در شهرداری اصفهان، وی در گفتگو با تابناک از آمادگی اصفهان برای برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان خبر داده بود.

وی در این مورد گفته بود که قرار است نشستی سه جانیه بین دبیر اجرایی جشنواره ، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان برگزار شود و در آن جلسه در خصوص نحوه برگزاری جشنواره کودک در این شهر تبادل نظر شود.

در همان زمان اصغر آذربایجانی گفت: امسال سال آخر قرارداد شهرداری اصفهان برای برگزاری جشنواره اصفهان و امسال این جشنواره در اصفهان برگزار می شود.

موعد برگزاری جشنواره کودک در مهرماه هر سال است و تنها دو ماه دیگر برای تعیین تکلیف در خصوص برگزاری این جشنواره فرصت باقی است اما این درحالی است که طبق قرارداد 50 فیلمی که باید از سوی اصفهان برای اکران در این جشنواره ساخته می شد هنوز ساخته نشده است.

علت عدم ساخته شدن فیلم ها هم عدم واریز بودجه مورد نیاز برای ساخت به فیلمسازان اصفهانی است.

چراکه این بودجه در اختیار بنیاد سینمایی فارابی قرار دارد اما طبق قرارداد با شهرداری اصفهان باید این پول به اصفهان منتقل می شد تا 50 فیلم ذکرشده در قرار داد ساخته و برای مهرماه آماده می شد.

حال شنیده ها حاکی از این است که بنیاد سینمایی فارابی که باید به عنوان یک طرف این قرارداد بودجه مورد نظر را به اصفهان منتقل می داد از این اقدام سرباز زده است و باید طی روزهای آتی مسئولان این بنیاد با حضور در اصفهان در مورد این اقدام خود توضیحات خود را ارائه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار