تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان در نامه‌ای خطاب به صادقی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از وی درخواست کردند جهت مناظره و روشن کردن ابعاد عضویت در FATF در دانشگاه اصفهان حاضر شود.
کد خبر: ۶۶۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 26 September 2018

به گزارش تابناک : تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان (بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل) در واکنش به اظهارات اخیر محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی به وی نامه‌ای نوشتند.

در این نامه آمده است: از آنجا که جنابعالی معمولاً در اکثر موارد مطرح شده در مجلس شورای اسلامی، اظهار فضل و آگاهی نموده و اخیراً نیز توئیت فرموده‌اید که احتمالاً دانشجویان نمی‌دانند FATF چیست، علی‌رغم اینکه هیچ کدام از حامیان لایحه مذکور تا به حال به شبهات پیرامون این لایحه پاسخی نداده‌اند، بار دیگر از شما دعوت می‌نماییم تا جهت مناظره و روشن کردن ابعاد عضویت در کنوانسیون مذکور در دانشگاه اصفهان حاضر شده و به تبیین زوایای ناپیدای لایحه اشاره شده بپردازید.

در پایان این نامه آمده است: باشد که با روشنگری‌های شما، قشر ناآگاه دانشجو نیز در جریان امور قرار گرفته و در اظهارنظرهای خویش بیشتر جانب احتیاط را پیش بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار