نتایج اصفهانی‌ها در لیگ برتر هندبال بانوان، شکست تیم ملی والیبال و گلزنی رونالدو برای یوونتوس از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۵۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 24 September 2018

به گزارش تابناک : در روز 1 مهر‌ماه علاوه بر این‌که سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ برتر هندبال بانوان به پیروزی رسیدند، نماینده جدید اصفهان در فوتسال بانوان نیز به برتری رسید.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ در هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان میزبان هیأت هندبال البرز بود که با نتیجه 27 بر 24 به پیروزی رسید؛ همچنین در این رقابت‌ها تیم ذوب‌آهن اصفهان در مشهد به مصاف اشتاد سازه طرقبه شاندیز رفت که درپایان نماینده اصفهان با نتیجه 22 بر 19 مقابل این تیم به پیروزی رسید.

فولاد مبارکه سپاهان با چهار امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و ذوب‌آهن اصفهان هم با دو امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفته است.

✅ تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان را برابر کانادا برگزار کرد که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 20 ، 20 بر 25 ، 25 بر 15 و 23 بر 25 و 15  بر 12 به سود کانادا خاتمه پیدا کرد؛ در پایان این مسابقات امیر غفور والیبالیست اصفهانی تیم ملی با کسب 24 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص داد. 

✅ هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مخلتف پیگیری شد که در اصفهان تیم نامی نو که تازگی به اصفهان منتقل شده در دیداری پر گل موفق شد با نتیجه هشت بر یک تیم پارس آرای شیراز را در سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان شکست دهد.

✅ در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم استقلال خوزستان با یک گل از سد ذوب‌آهن گذشت؛ ذوب‌آهن با این نتیجه در رده نهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و استقلال خوزستان نیز در جایگاه ششم ایستاد.

✅ فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان کشور روز چهارشنبه در آکادمی ووشو آغاز به کار می‌کند که 11 تیم حضور دارند و در 2 گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا در نهایت 2 تیم برتر هر گروه به نیمه نهایی راه یابند.

در گروه نخست تیم فولاد مبارکه سپاهان با کارون اروند خرمشهر، سپاه کرمانشاه، هیأت ووشوی قم و هیأت کردستان هم‌گروه است.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ تیم ملی والیبال ایران دیروز هشتمین مسابقه خود در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان را برابر آمریکا برگزار کرد که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23 ، 26 بر 24 و 26 بر 24  به سود آمریکا خاتمه پیدا کرد.

با این شکست کار شاگردان کولاکوویچ در مسابقات قهرمانی جهان به پایان رسید چرا که پیش از این مشخص شده بود که ایران شانس صعود به جمع 6 تیم برتر را از دست داده است.

✅ مسابقات جهانی جودو در حالی از روز پنج شنبه به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان از هفته گذشته آغاز شده است که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب سه ملی پوش راهی این رقابت ها شده است.

سعید ملایی در نیمه نهایی با پیروزی برابر حریف ترکیه‌ای خود و کسب پنجمین برد، به فینال مسابقات جهانی راه یافت، ملایی در فینال مسابقات به مصاف «فوجی وارا ساتورو» از ژاپن با رنکنیگ 8 دنیا رفت و با کسب پیروزی در این مبارزه به نشان طلا دست پیدا کرد.

✅ رقابت‌های اسنوکر شش توپ قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه قطر آغاز شده که امیر سرخوش و حامد ذره‌دوست ملی‌پوشان اسنوکر ایران در این رقابت‌ها هر کدام با کسب سه پیروزی راهی مرحله حذفی شدند؛ احسان حیدری‌نژاد دیگر ملی‌پوش کشورمان با یک پیروزی و دو شکست موفق به کسب امتیاز لازم نشد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

✅ تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم‌های ژاپن، امارات و قطر را شکست داد و در دور دوم یک تساوی مقابل عربستان و یک شکست مقابل چین‌تایپه کسب کرد و به این ترتیب نتوانست به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کند؛ به این ترتیب تیم ملی هندبال نوجوانان ایران موفق به کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی هم نشد

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ در چارچوب هفته پنجم لالیگا بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف خیرونا رفت، بارسلونا برای کسب پنجمین برد پیاپی پا به میدان گذاشته بود و در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر2 مقابل خیرونا متوقف شد تا اولین امتیاز فصل را از دست بدهد.

✅ هفته پنجم سری آ ایتالیا با مصاف یوونتوس و فروزینونه در ورزشگاه ماتوزا ادامه پیدا کرد، یوونتوس برای ادامه روند پیروزی‌های خود پا به میدان گذاشته بود و در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود بانوی پیر به پایان رسید.

برای یووه رونالدو در دقیقه 82  و برناردرسکی 94 موفق به گلزنی شد تا شاگردان آلگری پنجمین برد متوالی را کسب کنند؛ در جدول سری آ ایتالیا یوونتوس با 15 امتیاز در صدر قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار