در رژه مسلح همزمان با هفته دفاع مقدس:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس، بدون سلاح و تسلیحات جنگی اجازه تعرض دشمن به یک وجب از خاک کشور را ندادیم.
کد خبر: ۶۵۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ 22 September 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ آیت الله طباطبایی با اشاره به مقارن شدن هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سرور شهیدان امام حسین(ع)، اظهار کرد: ملت ما همواره از عاشورا پیام گرفته  واستقامت امروز نیروهای مسلح برگرفته از درس‌های عاشورایی است.

امام جمعه اصفهان با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تفاوت درس‌ها و عبرت‌های عاشورایی افزود: عبرت گرفتن از عاشورا به معنای این است که اقدامات پلید دشمنان امام را انجام نداده و از کسانی که امام را در کربلا همراهی نکرده و بهره ای از آخرت نبردند، نباشیم.

وی به تعریف درس‌های عاشورایی و بهره‌مندی از آن اشاره کرد و افزود: درس‌های عاشورایی همان رفتارهای پسندیده و مشق ایثار و از خودگذشتگی است که باید آن را سرلوحه زندگی قرار دهیم.

آیت الله طباطبایی با اشاره به آیه‌ای از قرآن در مورد سبقت گرفتن مومنان از کفار بیان کرد: اکنون و بعد از 37 سال که از جنگ تحمیلی می‌گذرد، پیشرفت‌های زیادی در ساخت سلاح جنگی کرده‌ایم و سرعت پیشرفت ما در زمینه‌های مختلف از جمله نظامی از دشمنان و ابر قدرت‌ها بیشتر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در قرآن سفارش به آمادگی در برابر دشمنان تاکید شده است،یاد آور شد: ما اهل صلح و خدمت به جامعه بشریت هستیم و آمادگی تسلیحاتی ما برای دفاع در برابر دشمنان است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در طول 8 سال دفاع مقدس اجازه تعرض به یک وجب از خاک میهن را به دشمنان ندادیم، گفت: اکنون بعد از گذشت 37 سال نیروهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی وظیفه خود را به نحو احسن در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی به کار بسته اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار