ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور جذب سرمايه براي شرکتهای نوپا، استارتاپ ها و ایده ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن های دریایی در حاشیه چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت برگزار می نماید.
کد خبر: ۶۵۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 22 September 2018

رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر افزود: این رویداد در آبان ماه  سال جاری همزمان با چهارمین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت در محل باغ موزه دفاع مقدس  با حضور سرمایه ‏گذاران و شرکتهای نوپا ، استارتاپ‌ها و ایده پردازان این حوزه  برگزار خواهد شد.  

وی درخصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبین ایده و استارتاپ­ها با سرمایه­گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ­ها و ایده ها ) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ­ها) برگزار می­شود و استارتاپ­ها می­توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه­‌گذاران نیز پس از برگزاري جلسات خصوصي، بررسی استارتاپ­ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزيابي آنها پرداخته و براي سرمايه گذاري در آنها اعلام نظر خواهند كرد.

قادری فر در خصوص اهمیت برگزاری این رویدادها افزود: يكي از خلأهاي زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، نبود فرصت ها و بسترهاي جذب سرمايه است كه رويدادهاي استارتاپ اپلیکیشن های دریایی تلاش دارد اين زمينه را براي شركت هاي نوپا و استارتاپ ها براي سرمايه پذيري از يك طرف و براي سرمايه گذاران براي بررسي شركت هاي آماده و داراي ظرفيت سرمايه گذاري از سوي ديگر فراهم نمايد.

لازم به ذکر است مهلت استارتاپ ها و شرکت های نوپا برای ثبت نام در اين رویداد تا 19 مهرماه خواهد بود. متقاضيان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام مي‌توانند به سايت www.irandarya.com   مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 76251224 ، 76251231  و 5 – 66028963  تماس حاصل نمايند.

 

برچسب ها: استارتاپ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار