بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تیمی داریم که با همه وجود می‌جنگد و با وجود همه بی‌پولی‌ها، بی‌بازیکنی‌ها و ضربه خوردن از خودی و غیرخودی برای موفقیت تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم تاریخ‌ساز شویم.
کد خبر: ۶۵۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 21 September 2018

به گزارش تابناک : حسین ماهینی در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس، مصدومیتی که به آن دچار شده، بازی با السد قطر و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

از وضعیت خودت صحبت کن و اینکه بازی با سپیدرود را از دست دادی.

قبل از بازی با نساجی در تمرین ضربه‌ای به پایم خورد و مصدوم شدم بعد از این مصدومیت با فیزیوتراپی و درمان هر طور که بود خودم را به بازی با نساجی رساندم اما در 20 دقیقه آخر دیگر نتوانستم بازی کنم و تعویض شدم. در بازی با الدحیل هم نباید بازی می‌کردم اما به دلیل شرایط تیم و کمبود بازیکن به هر صورتی که بود با درد و آمپول بازی کردم تا خودم را به تیم برسانم. فکر می‌کنم از دقیقه 50 به بعد بود که آنقدر درد داشتم که لنگان در زمین راه می‌رفتم و واقعاً شرایط برایم سخت شده بود که به دلیل درد شدید تعویض شدم. الان شرایطم خیلی بد نیست و نیاز به حداقل یک هفته تا 10 روز استراحت دارم و باید در این مدت فیزیوتراپی کنم تا به شرایط خوب برگردم. متأسفانه به بازی به سپیدرود نمی‌رسم اما خودم را آماده می‌کنم تا بتوانم برای پرسپولیس در بازی مقابل استقلال و همچنین بازی با السد در آسیا به میدان بروم. 

در بازی با الدحیل در نیمه اول با یک گل عقب بودید اما در نیمه دوم سه گل زدید. بین دو نیمه چه صحبت‌هایی برانکو با شما انجام داد که روند تیم کاملاً تغییر کرد؟

ما نیمه اول هم خیلی خوب و سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی هم به دست ‌آوردیم اما روی یک اتفاق و بدشانسی فوتبالی توپی که شجاع خلیل‌زاده قصد دفع آن را داشت به بازیکن حریف خورد و درون دروازه ما رفت و این در حالی است که آنها موقعیت آن چنانی تا آن لحظه نداشتند. ما فقط روی بدشانسی گل خوردیم اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که آقای برانکو انجام داده بود کاملاً ورق برگشت و توانستیم جواز صعود را به دست بیاوریم. بعد از صحبت‌های آقای برانکو داخل رختکن خوب ما بازیکنان با هم صحبت کردیم و گفتیم در نیمه دوم هم می‌توانیم مثل نیمه اول خوب بازی کنیم اما واقعاً گل بدی خوردیم. در رختکن حرف اتحاد زدیم و گفتیم هیچ چیزی تمام نشده و می‌توانیم در نیمه دوم جواز صعود را به دست بیاوریم. سال قبل هم در همین مرحله 10 نفره موفق شدیم الاهلی عربستان را شکست دهیم و می‌دانستیم که در تهران هم می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم. از طرفی هواداران زیادی برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند و باید مقابل آنها روسفید می‌شدیم به همین دلیل همه بازیکنان هر چه در توان داشتند گذاشتند تا بتوانیم الدحیلرا شکست دهیم.

صادقانه بگو دوست داشتید به استقلال برخورد کنید یا با السد قطر مصاف دهید؟

هر دو تیم جزو بهترین‌ها هستند و قطعاً تیم‌های خوبی بودند که به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا آمدند استقلال تیم خوبی است و السد هم تیم حرفه‌ای با بازیکنان بزرگ است که در دو، سه سال اخیر هزینه‌های زیادی برای موفقیت در آسیا انجام داده و نتایج خوبی هم گرفتند. البته خوشبختانه بازیکنان تیم ما هم در این دو، سه سال تجربه لازم را برای رقابت با تیم‌های متمول و قدرتمند آسیایی دارند و می‌توانم بگویم تیمی داریم که با وجود همه بی‌پولی‌ها، بی‌بازیکنی‌ها و ضربه خوردن‌ها از خودی و غیرخودی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و تاریخ‌ساز شویم. الان هم می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم و به فینال قهرمانان آسیا برویم تا انشاءالله قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاوریم.

فکر می‌کنی در قطر و در بازی رفت بتوانید نتیجه خوبی به دست بیاورید؟

وضعیت تیم ما را همه می‌دانند در دو پنجره اخیر بازیکنی جذب نکردیم و چند بازیکن تأثیرگذار و مهم هم از جمع ما جدا شدند از طرفی محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا هم غایب هستند و محرومیت آنها کار را برای ما سخت‌تر خواهد کرد اما با وجود یک مربی مثل برانکو و حضور بازیکنان باغیرت می‌توانیم هر ناممکنی را ممکن کنیم.

البته غیبت برانکو و محرومیتش هم بدون شک دردسرساز و مشکل خواهد بود.

مسلماً غیبت برانکو تأثیر بسیار زیادی روی تیم ما خواهد گذاشت اما با همه مشکلاتی که وجود دارد به قطر می‌رویم تا نتیجه خوبی کسب کنیم و ان‌شاءالله در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران خودمان جشن صعود به فینال آسیا را بگیریم. 

پیش‌بینی کردن سخت است اما فکر می‌کنی بتوانید به فینال لیگ قهرمانان آسیا بروید؟

کار ساده‌ای نیست و به نظرم صعود به فینال آسیا بسیار سخت‌تر از سال‌های گذشته است من در کنفرانس خبری قبل از بازی با الدحیل گفتم که تیم ما کلی مصدوم دارد و اکثر بچه‌ها با درد بازی می‌کنند واقعاً شرایط ما شرایط عجیبی است. سیدجلال از ناحیه همسترینگ، انصاری از ناحیه کشاله، نوراللهی از ناحیه مچ، کمال از ناحیه کتف، بشار از ناحیه پا، من از ناحیه پا و شجاع خلیل‌زاده از ناحیه گردن مصدوم هستیم و با این شرایط برای پرسپولیس بازی می‌کنیم. شجاع دو ماه است که با گردن درد بازی می‌کند و اصلاً نباید در این شرایط به میدان برود اما کمبود بازیکن داریم و در این شرایط بازیکنان به میدان می‌روند. متأسفانه اکثر بچه‌ها مصدوم هستند و نمی‌توانند با شرایط صد درصد بازی کنند. موفقیت در این شرایط معجزه است و من دست همبازیانم را می‌بوسم که در این شرایط سخت بازی می‌کنند و نتیجه هم می‌گیرند.

فصل گذشته پرسپولیس به نیمه‌نهایی آسیا رفت در حالی که با الهلالی بازی کردید که در مرحله گروهی هم با این تیم بازی کرده بودید. امسال هم باید با السدی بازی  می کنید که در مرحله گروهی با این تیم بازی کردید. شباهت پرسپولیس این فصل با پرسپولیس فصل گذشته را در چه می‌بینی؟

ما فصل گذشته در حالی به مصاف الهلال در نیمه نهایی آسیا رفتیم که 4، 5 بازیکن اصلی خودمان را نداشتیم و بازیکنان در شرایطی به میدان رفتند که اکثراً در پست خودشان بازی نکرده بودند در آن بازی شرایط واقعاً سخت بود اما ما از آن بازی درس گرفتیم و فهمیدیم که تیم‌های 10 نفره هم می‌توانند به ما گل بزنند و شاید به دلیل تجربه کم برخی از بازیکنان نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم و صعود به فینال از دست رفت اما الان هم ما و هم السد در مرحله گروهی با هم بازی کردیم و از همدیگر شناخت داریم و هر دو تیم تا اینجا بالا آمدند. صعود ما و السد به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نشان‌دهنده این است که گروه ما گروه بسیار سختی بود و هیچ کسی نمی‌تواند بعد از برد ارزش نتایج ما را پایین بیاورد. هیچ تیمی در ایران وجود ندارد که دو فصل متوالی بتواند به نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود. ما سختی‌ها و گرفتاری‌های زیادی داریم و صعود متوالی ما به جمع 4 تیم برتر آسیا نشان از این دارد که چقدر ارزش کار تیم ما زیاد بوده که توانستیم با همه گرفتاری‌ها و مشکلات و محرومیت‌هایی که وجود دارد نتایج خوبی بگیریم. خوشبختانه بازیکنان و مربیان باتجربه‌ای داریم و می‌خواهیم از اعتبار فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم.

چیزی که خیلی به چشم می‌آید این است که بازیکنان پرسپولیس بیشتر کارت‌های زردی که می‌گیرند به دلیل اعتراض و شاید درگیری است و کمتر پیش آمده که به دلیل مسائل فنی بازیکنی کارت زرد بگیرد. در شرایطی که پرسپولیس کمبود بازیکن دارد فکر نمی‌کنی این محرومیت‌ها کار را سخت‌تر از همیشه می‌کند؟

به هر حال باید وسط زمین باشید تا شرایط بازی را درک کنید متأسفانه داور بازی با الدحیل همه بازیکنان را عصبی می‌کرد و خطاهای کاملاً مشخص را نمی‌گرفت اما خیلی راحت برای تیم قطری سوت می‌زد و کوچکترین برخورد را به سود آنها خطا می‌گرفت و این مسأله فشار زیادی به بازیکنان آورده بود اما قبول دارم که برخی از بازیکنان کارت‌های غیرفنی می‌گیرند. باید پذیرفت که فشار بسیار زیادی روی پرسپولیس وجود دارد اما با این شرایط ما باید کارت زرد کمتر بگیریم.

دربی 5 مهر ماه برگزار می‌شود و برانکو اعلام کرد که نیازی به عقب افتادن این بازی نیست و این در حالی است که شما در 10 روز باید سه بازی سنگین برگزار کنید.

به هر حال این برنامه‌ای است که از قبل اعلام شده و مشکلی با آن نداریم. امسال شرایط ویژه‌ای داریم و باید هر 5 روز یکبار بازی کنیم و هر کدام از بازیکنان یک بازیکن ارزشمند به حساب می‌آیند که نبود یک نفر از آنها هم می‌تواند باعث لطمه خوردن باشد ما مشکلی برای بازی با استقلال نداریم همانطور که هیچ مشکلی برای انجام سوپرجام نداشتیم و آماده بازی بودیم اما استقلال برای حضور در سوپرجام نشد. ما همیشه تابع مقررات هستیم و با همه وجود در دربی حاضر می‌شویم تا بعد از آن به مصاف السد قطر برویم. بازی‌های بسیار سختی پیش‌روی ما است اما امیدوارم از همه آنها سربلند خارج شویم.

خودت به دربی می‌رسی؟

باید صبح  و بعدازظهر فیزیوتراپی کنم و زیر نظر کادر پزشکی قرار بگیرم تا بتوانم به دربی برسم.

هواداران پرسپولیس هم حمایت ویژه‌ای از شما در بازی با الدحیل انجام دادند.

جا دارد از هواداران تشکر کنم که در استادیوم با همه وجود ما را تشویق کردند و حتی هوادارانی که به هر دلیلی نتوانستند به ورزشگاه بیایند از پای تلویزیون از خانه‌هایشان از ما حمایت کردند و برای موفقیت تیم دعا کردند. هواداران باید بدانند که حضورشان در ورزشگاه یک نقطه قوت قلب به حساب می‌آید و می‌توانیم با حضور این هواداران بی‌نظیر از هر حریفی یک گام جلوتر باشیم. ان‌شاءالله در بازی رفت مقابل السد در قطر بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا در ورزشگاه آزادی با حضور چشمگیر هواداران بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار