تابناک هرمزگان- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، گفت: در صورتیکه تولید گوشت سفید(مرغ) در واحدهای مرغداری هرمزگان به گونه ای باشد که نیاز مصرف استان را تامین نماید این آمادگی وجود دارد تا با پیشنهاد و طرح در ستاد تنظیم بازار نسبت به محدودیت واردات گوشت مرغ از سایر استان ها همکاری لازم بعمل آید.
کد خبر: ۶۵۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ 19 September 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان، گفت: در راستای مصوبات جلسات ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان، دومین جلسه رفع موانع صنعت طیور هرمزگان در مرکز استان و با حضور شهرستان های بندرعباس، حاجی آباد و بندرخمیر برگزار شد.

طهماسب غلام پور به حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی در این جلسه اشاره کرد و افزود: مسائل و مشکلات صنعت طیور در حوزه های بانکی، امور مالیاتی، مباحث مرتبط با آب و برق، موارد بهداشتی و دامپزشکی و تامین نهاده ها و عرضه و تقاضای گوشت سفید و موارد مرتبط با بازار مطرح گردید.

وی، تصریح کرد: استان هرمزگان با بیش از 200 واحد مرغداری فعال و میزان 14 میلیون 500 هزار قطعه جوجه ریزی، سالانه بیش از 25 هزار تن گوشت مرغ تولید می کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در این جلسه، گفت: در صورتیکه تولید گوشت سفید(مرغ) در واحدهای مرغداری هرمزگان به گونه ای باشد که نیاز مصرف استان را تامین نماید این آمادگی وجود دارد تا با پیشنهاد و طرح در ستاد تنظیم بازار نسبت به محدودیت واردات گوشت مرغ از سایر استان ها همکاری لازم بعمل آید.

مسعود پاکزاد عمده ترین مشکل مرغداران هرمزگان را نداشتن یک تشکل قوی و منسجم دانست و افزود: معافیت مالیاتی در صورتی به فعالین این عرصه تعلق می گیرد که اظهارنامه مالیاتی خود را اعلام نمایند.

وی، خاطرنشان کرد: در کمترین زمان ممکن مشکلات مرغداران هرمزگان در کارگروه رفع موانع تولید استان مطرح و مرتفع خواهد شد.

گفتنی است؛ اولین جلسه رفع موانع صنعت طیور در شرق هرمزگان به مرکزیت میناب و دومین جلسه بخش مرکزی استان با مرکزیت بندرعباس برگزار گردید و سومین جلسه آن نیز با حضور مرغداران غرب هرمزگان به مرکزیت بستک برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/*

برچسب ها: مرغ ، کنترل بازار ، پاکزاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار