نماز جماعت ظهر عاشورا در ۴ نقطه برگزار می‌شود
با هدف برگزاری باشکوه مراسم عزاداری محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل اعلام شد.
کد خبر: ۶۵۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 18 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل،‌سرهنگ رحیم آقامحمدی گفت: تلاش بر این است که مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) به صورت باشکوه و منظم برگزار شود و عزاداران حسینی بدون هیچ مشکلی در این مراسم حضور یابند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در خیابان‌ها و میادین اردبیل نیز گفت: از جمله محدودیت‌های ترافیکی که در نظر گرفته شده مربوط به خیابان‌های منتهی به میدان ملت از جمله چهار راه امام خمینی(ره)، باغمیشه، پیرعبدالملک، ژاندارمری و ایستگاه سرعین و میادین قیام، امام حسین و خیابان‌های فرعی منتهی به هسته مرکزی شهر است.

آقامحمدی بیان کرد: این محدودیت ترافیکی فردا از ساعت 9 صبح و روز عاشورا از ساعت 6 صبح در شهر اعمال خواهد شد.

در 4 نقطه اردبیل نماز ظهر عاشورای برپا می‌شود

به گزارش تابناک اردبیل، الله‌شکر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل هم در جلسه هماهنگی برگزاری نماز ظهر عاشورا در اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نماز ظهر عاشورا در میادین، محلات و مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود که چهار نقطه از شهر اردبیل در این زمینه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که مکان‌های برگزار کننده شبیه‌خوانی نیز جزو برگزار کنندگان فریضه نماز ظهر عاشورا هستند بیان کرد: امام جمعه اردبیل نماز ظهر عاشورا را در میدان شهیدگاه در جوار مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی اقامه می‌کند و ائمه جمعه شهرستان‌ها نیز به همین ترتیب برگزاری نماز ظهر عاشورا را مبنای کار قرار داده‌اند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به این که محوطه امامزاده سید صدرالدین نیز برای برگزاری نماز ظهر عاشورا در نظر گرفته شده است گفت: ارتقا و توسعه حرکت فرهنگی به عنوان یک وظیفه مهم در برپایی اقامه نماز است که در راستای تبلیغ برگزاری نماز ظهر عاشورا مبنای کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار