دبیر هیات:
دبیر هیات اسکواش خوزستان با اشاره به رکودی که در مقطعی از زمان گریبان‌گیر این رشته شد، گفت: عواملی دست به دست هم داد تا هیات اسکواش خوزستان از جایگاه واقعی خود فاصله بگیرد ولی با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم، وضعیت این رشته به همین صورت نمی‌ماند و می‌توانیم به روزهای خوب گذشته برگردیم.
کد خبر: ۶۵۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 18 September 2018

البرز نکوییان در خصوص وضعیت اسکواش در استان، اظهارکرد: خوزستان مهد ورزش اسکواش محسوب می‌شود و همیشه جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته است ولی طی مدت اخیر به دلیل شرایط اقتصادی و عدم تامین بودجه لازم با مشکلاتی مواجه شدیم و همین موضوع باعث شد پس از آن دوره‌ای که رقابت‌های بین‌المللی اسکواش را در اهواز میزبانی کردیم، نتوانیم دیگر به میزبانی این رقابت‌ها که در رشد این رشته نیز تاثیرگذار بود، ورود کنیم.

وی ادامه داد: همچنین تاخیری که در معرفی سرپرست هیات اسکواش خوزستان به وجود آمد، باعث شد هیات خوزستان از جایگاه واقعی خود که هیاتی خوش‌نام بود به یک هیات راکد تبدیل شود، البته خوشبختانه طی یک ماه گذشته آقای طهماسبی به عنوان سرپرست هیات معرفی شد و طی صحبت‌هایی که با او داشتم، قرار است جهت منافع اسکواش خوزستان حرکت‌های مثبتی انجام شود.

دبیر هیات اسکواش خوزستان گفت: سرپرست جدید هیات پای کار است و قول داده که تعمیرات باقی‌مانده سالن اسکواش استان واقع در ورزشگاه تختی اهواز هر چه سریعتر انجام شود تا با فراهم شدن حداقل‌های لازم در این رشته، شرایط اسکواش تغییر کند.

وی با بیان این‌که اسکواش یک رشته جذاب است که البته به دلیل کمبود زیرساخت‌ها کمی ناشناخته است، عنوان کرد: استقبال از رشته اسکواش خوب بوده است و از نظر پتانسیل و نیروی انسانی مشکلی نداریم و اگر زیرساخت‌ها نیز افزایش پیدا کند، می‌توانیم به روزهای خوب گذشته برگردیم و این مهم دور از دسترس نیست.

نکوییان عنوان کرد: در حال حاضر سه چهار ورزشکار خوب در رده سنی بزرگسالان داریم که به واسطه آن‌ها پرچم اسکواش استان در کشور بالا بوده که قرار است همین نفرات نیز در امر آموزش رده‌‌های سنی پایه کمک کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: اسکواش خوزستان نزدیک به دو سال به واسطه کمرنگ شدن حضور افراد تاثیرگزار در این رشته، دچار رکود شد ولی همانطور که اشاره داشتم با انتخاب سرپرست جدید و تمایلاتی که در وی برای تغییر شرایط وجود دارد، وضعیت اسکواش خوزستان به این صورت نمی‌ماند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اسکواش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار