رییس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به برگزاری ۱۵ جلسه بی‌ثمر شورا در خصوص انتخاب شهردار، گفت: فرمانداری باید در این زمینه ورود کرده و جلسه‌ای با حضور اعضا شورا در خصوص انتخاب شهردار برگزار کند.
کد خبر: ۶۵۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 18 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،غلامرضا امیری ، گفت: حدود دو ماه و نیم از انتخاب سرپرست شهرداری می گذرد و با وجود برگزاری 15 جلسه با دستور کار انتخاب شهردار، هنوز شهردار کرمانشاه انتخاب نشده است.

وی افزود: در این جلسات یا اعضا در جلسات به نظر مشترک نرسیده‌اند و یا برخی اعضا از جلسه خارج شده و جلسه از رسمیت افتاده و این دست مسائل موجب شده بعد از 15 جلسه هنوز نتوانیم شهرداری برای شهر انتخاب کنیم.

امیری با اشاره به معرفی دو کاندیدای رسمی برای تصدی شهرداری کرمانشاه گفت: در حال حاضر پنج عضو شورا با یک کاندیدا موافق هستند و شش عضو دیگر موافق کاندیدای دیگرند.

وی افزود: در حال حاضر پنج عضو شورا چون کاندیدای آنها رای نمی آورد تلاش دارند جلسه را از رسمیت بیندازند که شهردار انتخاب نشود.

رییس شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: با ادامه این روند شورای شهر منحل شود بهتر است، چون ظاهرا انحلال آن به نفع شهر و مردم است.

امیری با تاکید بر لزوم ورود فرماندار به موضوع انتخاب شهردار، گفت: فرماندار باید زودتر از اینها به موضوع انتخاب شهردار ورود می کرد. فرماندار باید اعضای شورا را دعوت کرده و با حضور اعضا جلسه انتخاب شهردار را برگزار کند.

 


 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار