معاون عمرانی استاندار قزوین:
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: نصب باسکول برای معادنی که بار اضافه آنان باعث تخریب راه ها می شود الزامی است.
کد خبر: ۶۵۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 18 September 2018

نصب باسکول برای معادن ضروری است

به گزارش تابناک قزوین،علی فرخزاد در کمیته ایمنی راه های استان که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری پلیس راه باید با استفاده از باسکول های سیار خود بار خودروهایی که مبادرت به حمل بارهای اضافه می کنند را مورد بازدید قرار داده و گزارش خود را در جلسه بعدی این کمیسیون ارائه کنند.

وی افزود: در خصوص بازگشایی دوربرگردان شرقی سه راهی دانسفهان در مسیر بویین زهرا – سه راهی رحیم آباد که توسط شهرداری دانسفهان احداث شده است باید براساس ضوابط فنی و ایمنی ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات لازم به عمل آید.

این مسئول با اشاره به اصلاح آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و واگذار شدن مسئولیت فعالیت های شرکت های امداد خودرو به سازمان صنعت،معدن و تجارت افزود: باید سازمان صنعت،معدن و تجارت و اداره کل حمل و نقل جاده ای استان بر عملکرد این شرکت ها نظارت بیشتری داشته باشند تا شاهد رفع نقاط ضعف موجود باشیم.

فرخزاد با اشاره به باقی ماندن هشت کیلومتر از عملیات تکمیل باند دوم بزرگراه قزوین – بویین زهرا و وجود ترافیک 80 درصدی دراین نقطه گفت: هفته آینده این مسیر جهت هرگونه اقدام مورد بازدید استاندار قرار می گیرد تا سریعتر بتوان در رابطه با آن تصمیم گیری کرد.

وی با اشاره به ضرورت احداث اصلاح هندسی چهارراه شاهین تپه - مهدی آباد به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز گفت: اعتبار مود نیاز جهت انتخاب مشاوره طرح را می توان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت مطالعه نقاط حادثه خیز راه های فرعی با هماهنگی های لازم تخصیص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار