نماینده‌ی کارفرمایان در شورای عالی کار و رئیس اتاق بازرگانی شیراز امروز در جمع خبرنگاران از تهیه طرح پیشنهادی این اتاق برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور خبرداد.
کد خبر: ۶۵۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 17 September 2018

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما: رازقی گفت: در این طرح پیشنهاد شده است که نرخ ارز در کشور به صورت آزاد محاسبه شود.

وی افزود: با فراهم کردن شرایط امکان عرضه و تقاضا در بازار ارز بدون شک نرخ ارز کاهش پیدا کرده و بخشی از مشکلات اقتصادی کشور حل می شود .
رئیس اتاق بازرگانی شیراز، توجه ویژه به اقشار کم در آمد و حقوق بگیران ثابت را از مزایای این طرح اعلام و تصریح کرد: دولت با افزایش درآمد حاصل از اجرای این طرح می‌تواند برای بهبود وضعیت معیشتی این اقشار با توزیع بن خرید نقدی قدرت خرید آن ها را افزایش دهد.
رازقی افزود: در این طرح پیشنهاد شده برای رفع مشکل واحد‌های تولیدی بویژه کارگاه‌های کوچک و متوسط ، علاوه بر مهلت یک ساله‌ی پرداخت بدهی‌های بانکی آن‌ها، برای یک دوره‌ی یک ساله نیز سهم کارفرما از حق بیمه ۱۰ درصد کاهش یابد.
وی، اعمال معافیت مالیاتی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی را هم یکی دیگر از راهکار‌های اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور دانست و افزود: بهتر است این معافیت مالیاتی صرفا برای کالا‌های ساخته شده نهایی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار