عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:در بحث سوریه غرب رفتارهای اشتباهی داشته است که می خواهد این رفتار را با فرافکنی ها هم جبران و هم توجیه کند.
کد خبر: ۶۵۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 17 September 2018

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: مسعود گودرزی با اشاره به مذاکرات دوره ای سه کشور ایران ،روسیه و ترکیه درباره تحولات سوریه وپاکسازی ادلب از دست تروریست ها،گفت:در بحث سوریه غرب رفتارهای اشتباهی داشته است که می خواهد این رفتار اشتباه را با فرافکنی ها هم جبران، هم توجیه کند.

وی ادامه داد:غرب در این موضوع هم می خواهد جبران داشته باشد و هم برای افکار عمومی توجیه بیاورد و اقدام دیگری را انجام بدهد تا سیاست های اشتباهی که اتخاذ و اجرا کرده بود را جبران و از ازبین رفتن منافع خود جلوگیری کند.

نماینده مجلس دهم در مجلس با اشاره به نشست تهران برای پاکسازی ادلب ،تاکید کرد:غرب همچنان بر همان رفتارهای اشتباه خود مانده و سیاست های تهاجمی که داشته را می خواهد تکرار کند.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی ها در مورد استفاده از سلاح های شیمیایی دولت بشار اسد را متهم می‌کنند، تصریح کرد: غرب با ایجاد شایعه درباره بمباران شیمیایی می گوید که این ها از سوی دولت انجام شده است،اما این نشست ها هم می تواند بسیاری از مسائل را مشخص کند و هم هرگونه اقدام آمریکا که می خواهد به دولت سوریه منتسب کنند را نمایان می کند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:شفاف سازی دولت سوریه در صحنه نبرد و عملیات می تواند به حذف شایعات کمک کند و مذاکرات دوره ای مانند اجلاس سه گانه در تهران رفتارهای اشتباه غرب را نمایان خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار