با حضور مردم، پیکر ۹ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در اهواز تشییع شد.
کد خبر: ۶۵۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 17 September 2018

مراسم تشییع پیکر مطهر ۹ شهید تازه تفحص شده دوران هشت ساله دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور باشکوه مردم اهواز برگزار شد.

این مراسم از مقابل حسینیه ثارالله آغاز و بعد از عبور از پل سفید به سمت فرمانداری اهواز برگزار شد.

آیت الله جزایری امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، سرپرست فرمانداری اهواز و برخی دیگر از مسئولان نیز دوشادوش مردم در این مرسم شرکت کرده اند. سردار شاهوار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان نیز در این مراسم سخنرانی کرد.

پیکر این شهدای گمنام در خاک عراق و مناطقی مثل جزیره مجنون، ام‌الرصاص و بوارین تفحص و به خاک کشور منتقل شده است.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در این مراسم اظهار کرد: امروز در ایام سوگ اباعبدالله الحسین (ع) مردم خوزستان و شهرستان اهواز در آستانه استقبال از ۹ آلاله شهید جاویدالاثر هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: از تمام کسانی که در این مراسم پرشور و معنوی برای پاسداشت شهیدان ایران اسلامی، بزرگمردان، قهرمانان و کسانی که امروز مدیون ایثارگری آنها هستیم، تقدیر و تشکر می کنم.

سرهنگ میر عبدالرضا مراد حاجتی نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۹ نفر از شهیدانی که در دوران دفاع مقدس مفقودالاثر بودند به دست کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل قوا از زویدات، ام الرساس و شرق دجله پیدا شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به خاکسپاری ۹ شهید گمنام در چهار نقطه خوزستان ادامه داد: این شهدا از همان ۱۳۶ نفری هستند که در تهران تشییع شدند. امروز به صورت همزمان امروز ۸۳ نفر از شهدای مفقودالاثر در کل کشور تشییع می شوند.

وی با تأکید بر اینکه برای تداوم راه شهدا باید شعار ندهیم بلکه عمل کنیم، بیان کرد: باید مشکلات مردم را حل کنیم ولی متأسفانه نسبت به آن بی تفاوت هستیم و دشمن نیز از همین موضوع سوءاستفاده می کند.

سرهنگ حاجتی در پایان گفت: شهیدان حرف زدند و در میدان عمل کرد، بنابراین برای اینکه ادامه دهنده راه آنها باشیم باید عمل کنیم و فقط شعار ندهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار