برای دومین سال پیاپی است که کمیته امداد استان کرمانشاه در میان دستگاه های اداری و اجرایی استان عنوان برتر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از آن خود می کند.
کد خبر: ۶۵۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ 17 September 2018

به گزارش تابناک ،کامیار جمشیدی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان دستگاه اجرایی برتر در ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر معرفی شده ، گفت: این عنوان از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استانداری کرمانشاه به این نهاد اعطا شده است.

جمشیدی با یادآوری اینکه این نهاد فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در میان خانوارهای تحت حمایت و امدادگران شاغل در این نهاد به اجرا درآورده ، بیان کرد: کمیته امداد در پی موفقیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج نماز، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و دعوت از مردم به کار خیر به عنوان دستگاه برتر شناخته شده است.

وی با بیان اینکه این نهاد به منظور اعتلای سطح فرهنگ دینی در میان خانوارهای مددجو برنامه های متنوعی را به اجرا در می آورد، تاکید کرد: اعزام مددجویان و نیازمندان به سفرهای زیارتی، برگزاری دوره های آموزش خانواده، قرآن و احکام و اجرای طرح مذهبی فلاح بین خانوارهای تحت حمایت تنها بخشی از فعالیت های مذهبی این نهاد به شمار می رود.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار