مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:توزیع کالاهای احتکاری و تنظیم بازار با اولویت مناطق حاشیه مشهد انجام می شود.
کد خبر: ۶۵۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 17 September 2018

به گزارش تابناک : علی رسولیان  یکشنبه شب در جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار استان و ستاد پیگیری دستور العمل اجرایی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد :بر اساس برنامه ریزی ها توزیع کالای احتکاری و تنظیم بازار در حاشیه شهر وبرای نیازمندان تقویت و مساعدت می شود ضمن آنکه نیاز هیات های عزاداری را هم از محل طرح تنظیم بازار تامین خواهیم کرد.

وی افزود: در بحث تنظیم بازار از ابتدای سال تا کنون سه طرح در استان اجرایی شده که اولین آن در نوروز ۹۷ و دومی در قالب  طرح ضیافت در ماه رمضان و طرح سوم هم اکنون ویژه ماه محرم اجرایی شده است.

مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد:در حوزه کالاهای احتکاری هماهنگی خوبی بین دستگاه قضا و حوزه اجرایی و دستگاه های مربوطه ایجاد شده است و در نتیجه این تعامل و حضور گسترده تر فضای بازار برای اخلال گران و سودجویان اقتصادی به شدت ناامن خواهد شد.

وی تاکید کرد:درسایه این اقدامات هم اکنون بازار برای محتکران ناامن شده و مردم نیز به موضوع ورود یافته و مواردی از این دست را گزارش می دهند و هم افزایی خوبی بین دستگاه های مختلف در بخش های قضایی و اجرایی ایجاد شده است وتلاش بر آن است فضای جامعه را به نوعی مدیریت کنیم  که کمبودی ایجاد نشود و جلوی هر گونه سوءاستفاده هم گرفته شود.

رسولیان بیان کرد: تا کنون ۲۱ جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان و کمیته تامین ، توزیع و نرخ گذاری از ابتدای سال برگزار شده است و در قالب این طرح ها شکر ،برنج ، مرغ منجمد ، گوشت گرم و منجمد گوسفندی و گاوی عرضه شده است.

وی ادامه داد:هم اکنون ۱۵۳ تن گوشت قرمز منجمد در حال ورود به استان است و از هفته گذشته گوشت گرم وارداتی هم وارد بازار شده است همچنین طرح خرید گوشت با قیمت مناسب در ازای تحویل سبوس به دامداران هم طی روزهای اخیر آغاز شده و گوشت گرم قرمز از این محل نیز در حال ورود به بازار است.

مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد:گوشت منجمد تنظیم بازار ، برنج هندی و مرغ منجمددر قالب طرح ویژه محرم در نمایشگاه ها و مراکز توزیع عرضه شده است و تلاش می کنیم بتوانیم سطح متوسط قیمت ها در استان را از متوسط کشور پایین تر نگه داریم.

وی گفت:با توجه به ذخیره بسیار خوب اقلام اساسی در استان و حجم کشفیات قابل توجه کالاهای احتکاری ، هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار