مدیر عامل هلال احمر یزد:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان كرد: دبیران كانون‌هاي جوانان و دانشجويي با نوآوری و ارائه ایده‌های خلاقانه در فعالیت‌های بشردوستانه و صیانت از حقوق شهروندی موثر عمل كنند.
کد خبر: ۶۵۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 17 September 2018

دکتر «محسن حرازی‌زاده» در سومین جلسه مجمع کانون‌های جوانان و دانشجویی هلال احمر استان اظهار كرد: فعالیت‌های داوطلبانه اعضای جوان هلال احمر استان در قالب کانون‌های دانشجویی و جوانان مایه مباهات این جمعیت است و امیدواریم تا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم با بهبود فرآیندها و تامین اعتبارات مورد نیاز، به جایگاه مطلوب و مورد انتظار فعالیت های حوزه جوانان در هلال احمر استان برسیم .

وي گفت: دبیران با نوآوری و ارائه ایده‌های خلاقانه در تولید فکر، ایده‌پردازی و تبدیل ایده‌ها به تحقیق و پژوهش در بهبود مستمر برخی از فرآیند‌ها و تکریم جوانان با ایجاد همدلی و مشارکت جوانان خوش ذوق و با کسب رتبه‌های عالی در فعالیت‌های بشردوستانه و صیانت از حقوق شهروندی موثر عمل كنند.

حرازي‌زاده با بیان اين كه کانون‌های دانشجویی در سال جدید برای انجام رسالت امدادی و بشردوستانه باید تمام تلاش خود را انجام دهند، به فعالیت موثر کانون‌های دانشجویی اشاره كرد و خواستار برنامه و فعالیت‌های موثر در جذب نیروها و دانشجویان جدید در دانشگاه‌ها شد .

«سید جواد میرحسینی» سرپرست معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد نيز در ادامه عنوان كرد: مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی بازوی مشورتی و موتور تحرک‌دهنده فعالیت‌ها و جمع آوری ایده‌ها و تحقق بخشیدن آنها در اهداف جمعیت هلال احمر هستند .

وی بیان کرد :از جمله وظایف این مجامع می‌توان به نظارت بر انتخابات و فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی، تلاش جهت راه‌اندازی کانون‌ها، بازدید و فعال‌سازی کانون‌ها، بررسی مسائل و مشکلات کانون‌های و ارائه راهکار، ارائه برنامه‌های ابتکاری اشاره کرد .

در ادامه این جلسه در مورد جذب و سازماندهی، تقویم سالانه فعالیت های کانون ها،طراحی نرم افزار و اپلیکیشن اعضا و فعالیتها ،نشست و جلسه با معاون فرهنگی و دانشجویی و روسای شعب و کارشناسان جوانان ،اعزام مربیان امداد و کمک های اولیه در بازه زمانی هفته اول مهر به مدارس، دستورالعمل طرح نذر آب ،تریبون آزاد در دانشگاه ها با موضوع اصلاح الگوی مصرف آب ،مستندسازی کلیه فعالیت ها توسط دبیران،استفاده از ظرفیت کانون های طلاب و مبلغین حوزه در خصوص طرح نذر آب گفت‌وگو و موارد مطرح شده در این جلسه توسط مجمع استان مصوب شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار