مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۲۸ فقره پرونده احتکار در استان طی ۴۰ روز اخیر خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 17 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،داریوش جودکی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به تشدید نظارت بر انبارها و برخورد جدی با افرادی که اقلام اساسی مورد نیاز مردم را احتکار می کنند، اظهار کرد: طی 40 روزی که از تشدید نظارت‌ها می‌گذرد 28 پرونده احتکار در تعزیرات حکومتی استان تشکیل و برای هشت پرونده حکم صادر شده است.

وی جریمه‌ای که برای محتکران در نظر گرفته شده را حدود 10 میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه عمده کالاهای کشف شده را شامل برنج، لوازم خانگی، کولر، آهن آلات، شکر و لاستیک دانست و عنوان کرد: بعد از صدور حکم برای پرونده‌ها، عرضه کالاهای کشف شده در شبکه تنظیم بازار و با نرخ مصوب انجام خواهد شد. برای مثال در یک فقره از پرونده‌ها 525 تن برنج کشف شده در نمایشگاه و با نرخ مصوب توزیع شد.

وی افزود: پرونده یک مورد سه هزار تنی دیگر برنج نیز در دست بررسی است که بعد از تعیین تکلیف، این میزان برنج نیز در شبکه تنظیم بازار و در فروشگاه‌های بزرگ یا نمایشگاه عرضه خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه دپو کالا فقط به انبارها محدود نمی‌شود، عنوان کرد: مواردی از احتکار کالا در منازل شخصی افراد نیز داشتیم که شامل چندین دستگاه لوازم خانگی بوده است.

جودکی از ادامه نظارت‌ها و برخورد با اخلال‌گران بازار اقلام اساسی یاد کرد و ادامه داد: مردم هم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه دپو کالا موضوع را با دستگاه‌های نظارتی در میان بگذارند.

وی تاکید کرد: تشدید نظارت بر انبارهای کالا با همکاری نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و ... انجام می‌شود.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار