در مسیر پاراآسیایی جاکارتا/
ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم‌بینا گفت: با توجه به اینکه این اولین تجربه حضورم در بازی‌های پاراآسیایی است تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را کسب کنم.
کد خبر: ۶۵۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ 16 September 2018
به گزارش تابناک اصفهان؛ راضیه محمودی اظهار کرد: پس از آن که در مسابقات قهرمان کشوری توانستم با قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی جواز حضور در این مسابقات را بگیرم انگیزه‌های زیادی پیدا کردم تا بتوانم درخشش خوبی برای مسابقات آسیایی داشته باشم.
 
وی افزود: مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اولین تجربه من در این نوع سطح از مسابقات است و تجربه بسیاری سخت و در عین حال شیرینی خواهد بود.
 
ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم‌بینا در خصوص اردوهایی که برای این مسابقات تا کنون داشته، تصریح کرد: با توجه به شرایط و امکانات اردوها به صورت غیرمتمرکز و هر ورزشکار در شهر خود و هر زیر نظر مربی خودش بوده است. من نیز در اصفهان تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر مربی خود داشتم و تمرینات در سطح خیلی خوبی تا کنون برگزار شده است. هفته‌ای 10 جلسه تمرین دارم که شامل تمرینات بدنسازی و تخصصی پرتاب دیسک است که با تلاش و انگیزه زیاد در حال انجام آن هستم.
 
محمودی اصلی‌ترین حریفش را پرتاب گر چینی خواند و گفت: با توجه به تمریناتی که داشتم از نظر آمادگی در شرایط بسیار خوبی هستم، پرتاب گر چینی حریف اصلی من است که نفر اول آسیا است و سابقه زیادی نیز در سطح آسیا دارد.
 
وی تصریح کرد: شاید ما امکاناتی در سطح بالا همانند برخی رقبای خود نداشته باشیم اما با همین امکانات سعی کردم تا تمریناتم را خوب انجام دهم و تمام تمرکز خود را بر روی مسابقات آسیایی گذاشتم تا بتوانم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار