رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر :
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر از دستگیری عاملین شکار غیر مجاز یک راس قوچ وحشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ 16 September 2018
به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان سمنان،عباس  زارع رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر   در این رابطه گفت: محیط بانان منطقه حفاظت شده پرور در حین گشت و کنترل مناطق، متوجه صدای شلیک تیر در ارتفاعات روستای فولادمحله گردیده و اقدام به دوربین کشی و کنترل منطقه می نمایند. در ادامه نیروهای اجرایی این شهرستان متوجه حضور 4 نفر شکارچی در ارتفاعات که در حال پوست کردن لاشه یک راس قوچ وحشی بودند شده و به صورت نامحسوس اقدام به کنترل آن ها می نمایند.زارع ادامه داد: محیط بانان، با توجه به تعداد زیاد شکارچیان ، جهت دستگیری آنها در مسیر برگشت کمین زده و موفق می شوند 2 نفر از آنان را در هنگام مراجعت با موتور سیکلت دستگیر نموده و از 3 کوله پشتی که همراهشان بوده، لاشه یک راس گونه حمایت شده قوچ وحشی و تعدادی ادوات شکار و صید را کشف و ضبط نمایند.
زارع اضافه کرد 2 نفر متخلف دیگر که با دیدن صحنه دستگیری دوستانشان متواری گردیدند، توسط مامورین اجرایی محیط زیست شناسایی گردیده و مراحل بازداشت آنان از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار