مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان گفت : در سه ماه اخیر 9 واحد فناور جدید پس از دفاع از ایده محوری خود در جلسات کمیته پذیرش و ارزیابی مرکز رشد و داوری توسط اعضای کمیته پذیرش و ارزیابی، موفق شدند در مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان پذیرفته شوند .
کد خبر: ۶۵۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 16 September 2018
به گزارش روابط عمومي دانشگاه سمنان، دکتر محمد صادق ولی پور، مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه، با اعلام این خبر گفت: از واحدهای فناور پذیرش شده،  هشت واحد فناور در دوره پیش رشد و یک واحد فناور در دوره رشد پذیرش شدند که در حوزه های IT، مهندسی شیمی، فیزیک، علوم انسانی، هنر و کشاورزی فعالیت دارند .
وی تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان را یاد آور شد و افزود: با توجه به جمعیت فارغ التحصیل در استان و برای اشتغال این دانش آموختگان نیازمند جهش در حوزه فناوری هستیم و یکی از مراکزی که در توسعه فناوری و ایجاد ثروت برای کشور نقش دارد، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد هستند.
دکتر ولی پور در ادامه گفت: توجه به موضوع کارآفرینی و توسعه اشتغال از اولویت‌های فعالیت مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان در راستای کمک به دانش‌آموختگان و توسعه اقتصاد دانش بنیان است.
وی به برخی از اقدامات مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در جهت حمایت از تجاری‌سازی شرکتهای دانش‌بنیان اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان، ارائه مشاوره فنی و اقتصادی به متقاضیان، ارائه خدمات و حمایت از ثبت اختراعات و برندهای تجاری از جمله این اقدامات است.
گفتنی است، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد صاحب ایده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر برای پذیرش و حمایت از طرح ها و ایده های نوآورانه خود به مرکز رشد فناوری دانشگاه مراجعه نموده و یا از طریق ایمیل به نشانی Roshd@sustp.ir  یا شماره تماس 33337172 با این مرکز ارتباط برقرار نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار