رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شرکت در ۹ عملیات اطفای حریق و ۸ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
کد خبر: ۶۵۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸ 17 September 2018
محمدرضا بیاناتی گفت: طی روز گذشته ۳۷۴ تماس تلفنی مزاحم با مرکز ۱۲۵ همدان برقرار شده است.

به گزارش مهر، بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۵۲۶ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۷ مورد منجر به عملیات شده، ۱۴ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۱۲۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۳۷۴ مورد ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۹ مورد آتش سوزی شامل حریق خودرو در مجید آباد، ۲ مورد حریق ضایعات چوب در میدان فلسطین و روستای کنجینه و ۶ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در دانشگاه بوعلی، سنگستان، جاده رباط، بلوار شهید فهمیده، جولان و هنرستان بوده است.

بیاناتی افزود: همچنین ۸ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در میدان باباطاهر و خیابان جهاد، نجات حیوانات در اسلامشهر، مهار حیوانات در خیابان عارف، عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در بلوار مطهری، عملیات امداد و نجات در حادثه اقدام به خودکشی در چهارراه میدان بار، رها سازی اندام بدن از داخل اشیاء فلزی در مهدیه و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۶ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار