دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر را حفظ نظام عنوان کردند، گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیاده شود تا بتوانیم رسالت خود را به درستی انجام دهیم در غیر این صورت موفق نخواهیم بود.
کد خبر: ۶۵۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 17 September 2018
سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه شورا‌های امر به معروف در استان راه‌اندازی شده و انتظار این است که جلسات به شکل ماهیانه و مرتب برگزار شود، گفت: طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر حمایت شوند.

به گزارش فارس، سردار مجیدی در همایش امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: این نظام و انقلاب به برکت خون شهدا زنده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به اینکه برخی معتقدند باید برای عملی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه وزارتخانه داشته باشیم، گفت: آیا ضوابط و موضوعات با وزارتخانه حل می‌شود؟

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به انجام امر به معروف و نهی از منکر تأکید دارند و آن را به عنوان یک تکلیف می‌دانند گفت: تذکر لسانی اولین گام است و باید نهی از منکر از خود فرد آغاز شود.

مجیدی با بیان اینکه شورا‌های امر به معروف در استان راه‌اندازی شده و انتظار این است که جلسات به شکل ماهانه و مرتب برگزار شود، گفت: از جمعبندی جلسات می‌توانیم خروجی‌های موفقی داشته باشیم و از آن‌ها در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در همدان از جوانان پاک و مومن هستند، عنوان کرد: باید از آن‌ها حمایت شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان آموزش را سنگ‌بنای امور عنوان کرد و افزود: باید آسیب‌شناسی کنیم و ظرفیت لازم را در خودمان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه اگر ظرفیت را در خود ایجاد کردیم آن زمان می‌توانیم کار انجام دهیم، گفت: باید کار اقناع‌سازی داشته باشیم و آن را فراگیر کنیم.

مجیدی با اشاره به اینکه اگر فردی برای امر به معروف و نهی از منکر احساس ناامنی کند این فرضیه واجب را انجام نمی‌دهد، ادامه داد: با قوانین محکم می‌توانیم افراد را در راستای رسیدن به هدف الهی امیدوار کنیم.

وی با بیان اینکه باید امید را در جامعه زنده کرد و ابعاد امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه گسترش داد، بیان کرد: برخی از منکرات در جامعه وجود دارد که دردآور است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اظهار تأسف از اینکه در برخی از مواقع حقوق قشر ضعیف جامعه پایمال می‌شود و در مقابل فردی میلیاردی هرکاری که دلش می‌خواهد انجام می‌دهد، تصریح کرد: یکی از مسائل امر به معروف و نهی از منکر برخورد با افراد متخلف است.

وی با بیان اینکه اگر در جایی با مشکل برخورد کردیم باید پشتیبان یکدیگر باشیم، گفت: ماموریت نیرو‌های مسلح باید مقتدرانه باشد، اگر قوی عمل کردیم آن زمان می‌توانیم در جامعه مأموریت خود را انجام دهیم.

مجیدی با تأکید بر اینکه اگر سلامت دستگاه‌ها تضمین شود در جامعه امیدواری ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: باید با مشورت گرفتن از یکدیگر از ظرفیت‌ها استفاده حداکثری داشته باشیم.

وی غفلت از یاد خدا را بزرگترین آسیب عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم در ادارات همه افراد در صفوف نماز جماعت شرکت داشته باشند چراکه نماز جلوی فساد و فحشا را می‌گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به اینکه دنیاطلبی انسان را از یاد خدا غافل می‌کند، افزود: اگر از رفتار خود مراقبت کردیم آن زمان در مسیر صراط مستقیم و در سایه ولایت قرار خواهیم گرفت.

وی امر به معروف و نهی از منکر را بزرگترین درس عاشورا عنوان کرد و افزود: باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه به درستی و با آموزش درست اجرا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار