در نشست مدیران استانی تابناک ، تابناک کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سایت استانی برتر در پوشش خوب خبری موضوعات استانی ، پربازدیدترین سایت استانی تابناک در کشور انتخاب و مدیریت این سایت به نمایندگی از مجموعه همکاران استانی ، مورد تقدیر قرار گرفت .
کد خبر: ۶۵۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 16 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، نشست سالانه مدیران تابناک استان های کشور با حضور مدیران کشوری این سایت خبری تحلیلی و با حضور دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان میهمان ویژه نشست برگزار شد.
در این نشست که مدیران اکثر سایت استانی حضور داشتند ، مهمترین موضوعات مرتبط با حوزه‌های فنی و محتوایی تابناک در استان ها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
امیر علی امیری صاحب امتیاز تابناک گفت: این سایت خبری از مدیران استانی انتظار دارد همانند سایت اصلی ، مستقل از جریان های سیاسی و قومی به انتشار ، تجزیه و تحلیل خبر در استان ها بپردازند. 
امیری با اشاره به سابقه کم راه اندازی سایت های استانی افزود : پیگیری ها و رصد استان ها نشان می دهد که خوشبختانه در این مدت کوتاه راه اندازی سایتهای استانی ، تابناک هر استان توانسته است در میان رسانه های باسابقه استان جایگاه خوبی پیدا کند.
وی گفت : یکی از تفاوت های مهم سایت های استانی تابناک با دیگر رسانه‌هایی که دارای نمایندگی استانی هستند ، دادن استقلال بیشتر و سپردن تصمیم گیری در خصوص محتوا به خود استان ها است که خوشبختانه تاکنون این تجربه موفق بوده است.
در بخش های زیادی از این نشست، ضمن تجزیه و تحلیل برخی حوزه های تخصصی مربوط به اخبار استان ها ، مهمترین موضوعات و مشکلات بیان شده از طرف مدیران استانی تابناک مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه‌ی این نشست یک روزه دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان میهمان ویژه در جمع مدیران تابناک حاضر شد و در سخنانی به تبیین شرایط سیاسی و اقتصادی کشور ، منطقه و جهان پرداخت.
رضایی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت : هر چند وضعیت معیشتی مردم رضایت بخش نیست و ضعف تیم اقتصادی دولت مشهود است اما در این برهه از زمان نباید تخریب دولت جای انتقاد سازنده را بگیرد.
وی افزود : اقتصاد دان های جوان خوبی در کشور وجود دارند که اگر دولت بتواند از این افراد جوان و با انگیزه در تیم اقتصادی خود استفاده کند مطمئناً بسیاری از مشکلات اقتصادی مرتفع خواهند شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد : لازم است همه گروه‌ها و افراد فارغ از سمت و سو گیری های سیاسی به دولت کمک کنند تا کشور از این شرایط به سلامت عبور کند. 
رضایی در ادامه به شرایط سیاسی حاکم بر منطقه اشاره و بر لزوم داشتن اقتدار و حفظ این اقتدار از طرف جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
 در پایان این نشست تابناک کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سایت استانی برتر در پوشش خوب خبری موضوعات استانی ، پربازدیدترین سایت استانی تابناک در کشور ،توجه به سیاست های تحلیلی تابناک ، تأثیرگذاری خوب در خصوص بیان مشکلات واقعی استان و دیگر موضوعات فنی و محتوایی ، انتخاب و مدیریت این سایت به نمایندگی از مجموعه همکاران استانی تحریریه و خبرنگاران ، مورد تقدیر قرار گرفت .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار