نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار زننده و مایه شرم است که ورزشکار مقام آور ما از بیکاری رنج ببرد.
کد خبر: ۶۵۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ 15 September 2018

مجید ناصری نژاد در مراسم بدرقه از ورزشکاران خوزستانی اعزامی به رقابت های پارآسیایی جاکارتا که امروز در استانداری برگزار شد، خطاب به ورزشکاران، اظهارکرد: شما ورزشکاران مایه افتخار و سربلندی ما هستید که با کمترین امکانات، بیشترین تلاش را دارید و ان شاءالله در جاکارتا نیز شاهد مدال آوری شما عزیزان باشیم.

وی با اشاره به مطالبات ورزشکاران اعزامی استان به جاکارتا، گفت: همین موضوعات دغدغه جدی ما نیز محسوب می شوند؛ خوزستان باید سرآمد استان های دیگر باشد، نه این که آرزوی مان باشد که مانند استان های دیگر باشیم. انصافا آقای شریعتی و حیدری تلاش خوبی برای ورزش داشته اند و از نزدیک مسائل را پیگیری کرده اند. یکسری مسائل از قبل بوده است و در حال حاضر نیز یکسری مشکلات وجود دارد که امیدواریم با همکاری یکدیگر حل شوند.

وی افزود: من هم به عنوان نماینده شادگان و دیگر نمایندگان استان علاقه مند هستیم که مشکلات ورزشکاران را حل کنیم و در تهران نیز از طریق وزارتخانه های مختلف پیگیر مشکلات هستیم. واقعا این وضعیت خوب نیست و می خواهیم وضعیت خوزستان به بهترین شکل برسد و باید بگویم وضعیت فعلی مطلوب ما نیست ولی همگی تلاش می کنیم که این وضعیت به شکل مطلوب برسد و از سایر استان ها نیز پیش بیفتیم زیرا جایگاه خوزستان ویژه و بلند است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: سابقه مردم خوزستان در کشور به صورتی است که خیلی از استان ها این سابقه را نداشتند و آن زمان که خوزستان در تمام رشته های ورزشی سرآمد بود، خیلی از استان ها وارد ورزش نشده بودند و واقعا حیف است که ورزشکار ما نگران این باشد که مانند سایر استان ها دیده شود.

وی همچنین با اشاره به موضوع اشتغال، دیگر دغدغه ورزشکاران خوزستانی، عنوان کرد: این موضوع دغدغه همه ما و نیاز جدی است که همه باید روی این موضوع وقت بگذارند. موضوع اشتغال لازم و ضروری است و دولت نیز با موضوع اشتغال ورزشکاران قهرمان موافقت است که بخشنامه نیز شده ولی هنوز به مرحله عمل نرسیده است و ما مجلسی ها باید فشار بیاوریم که این کار را هم انجام داده ایم و البته باید بیشتر فشار بیاوریم.

ناصری نژاد افزود: به هر حال موضوع اشتغال را دنبال کرده ایم و البته این موضوع یک عزم جدی و همگانی را می طلبد تا به مرحله اجرا برسد. هر حال این که این موضوع به صورت یک بخشنامه شده، روزنه امید است و ان شاءالله با تلاش مدیران اجرایی استان و همکاری همگی، عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: بسیار زننده و مایه شرم است که ورزشکار مقام آور ما از بیکاری رنج ببرد. این که ورزشکار ما به خاطر بیکاری در معاش روزمره خود مانده، نگران کننده است. من تعهد می دهم که با تمام توان پیگیر این موضوع باشم و اصل کار نیز استاندار خوزستان است که ان شاءالله این موضوع را پیش ببرد و ما هم در کنار او هستیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار