برگزاری هفته سوم لیگ برتر هندبال بانون، قهرمانی یک ایرانی در شطرنج جهان و انتخاب بهترین بازیکن رئال از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.
کد خبر: ۶۵۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 15 September 2018

به گزارش تابناک : در روز 23 شهریور‌ماه علاوه بر این‌که هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان برگزار شد، مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فوتبال نیز پیگیری شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ در هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور، بانوان ذوب‌آهن در مجموعه ورزشی ملت اصفهان 25 بر 26 نتیجه بازی را به مهمان خود تأسیسات دریایی تهران واگذار کردند، سپاهان دیگر تیم اصفهانی حاضر در لیگ برتر هندبال بانوان در دیدار با نفت و گاز گچساران 26 بر 19 مغلوب شد.

تیم هندبال سپاهان هم اکنون با دو امتیاز در جایگاه چهارم جدول و تیم ذوب‌آهن هم بدون کسب امتیاز در رده هفتم لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار دارند.

✅ با اعلام باشگاه مونزا، امیر غفور پشت‌ خط‌زن تیم ملی والیبال ایران با این باشگاه ایتالیایی به توافق رسیده است و در شروع فصل جدید سری A غفور را در لباس تیم «ورو والی مونزا» خواهیم دید.

این انتقال آغاز یک چالش جدید برای ستاره تیم ملی والیبال ایران است، غفور 27 سال سن دارد و فصل گذشته عضو باشگاه سایپا بود.

✅ در هفته دهم لیگ برتر فوتسال گیتی‌پسند در ورزشگاه پیروزی اصفهان مهمان خود ارژن شیراز  را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد، گل‌های گیتی‌پسند را در این دیدار محمد شجری، مهدی جاوید، محمد کشاورز و سعید عباسی وارد دروازه حریف کردند و گل‌های ارژن شیراز را محمد موسوی و اصغر قهرمانی به ثمر رسانند.

گیتی‌پسند با این پیروزی و دریافت 25 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و ارژن شیراز با 15 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

✅ مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری شد که دو تیم سپاهان اصفهان و شهرداری ماهشهر در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان با گل‌های مهرداد محمدی، سجاد شهباز‌زاده و عزت‌اله پورقاز 3 بر یک شهرداری ماهشهر را شکست داد، تک گل مهمان را نیز سعید خردمند به ثمر رساند.

✅ در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان در حالی که میزبان پدیده مشهد بود با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

✅ دور دهم و ما قبل پایانی رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان جهان در حالی در کشور ترکیه برگزار شد که استاد بزرگ پرهام مقصودلو موفق شد با پیروزی مقابل ماکسیم واوولین روس برای نخستین‌بار در تاریخ شطرنج ایران به عنوان ارزشمند و تحسین‌برانگیز قهرمانی دست پیدا کند.

مقصودلو که نفر نخست ریتینگ شطرنج ایران نیز است با 9/5 امتیاز از 10 امتیاز یک دور مانده به پایان رقابت‌ها مقتدرانه عنوان قهرمانی این رویداد را از آن خود کرد.

✅ تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی ایتالیا و بلغارستان در حال برگزاری است، در شهر وارنا برابر میزبان خود به میدان رفت و توانست با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 22 ، 25 بر 20 ، 22 بر 25 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دهد، ملی‌پوشان بازی اول برابر پورتوریکو را نیز با نتیجه 3 بر صفر برده بودند.

✅در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی جهان در شهر اینسبورگ اتریش، رضا علی‌پور موفق شد در ماده سرعت با رکورد 5 ثانیه و 63 صدم ثانیه به مقام قهرمانی جهان برسد، باسا ماوم از فرانسه و استاین اسلو کوکورین از روسیه در رده‌های دوم و سوم این ماده قرار گرفتند؛ همچنین بهنام خلجی در بخش معلولین قهرمان سنگ‌نوردی جهان شد.

✅ دور دوم مسابقات تور ایرانی بزرگسالان آقایان کشور بزرگداشت زنده یاد علی اکبری‌آرمند رئیس فقید فدراسیون تنیس روی میز در اصفهان و با انجام فینال بخش انفرادی به پایان رسید و امین احمدیان جوان شایسته و آینده‌دار کشوران با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد.

دیدار فینال بین امین احمدیان و امیر‌حسین هدایی انجام شد و بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 1 به سود احمدیان به اتمام رسید، افشین نوروزی و محمد‌علی روئین‌تن به مقام سوم مشترک دست یافتند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

✅ سایت کالچو میرکاتو ایتالیا خبر داد که آلگری، سرمربی یوونتوس همچنان پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی تیمش را در ترکیب اصلی تیم نمی‌گذارد و دیبالا در دیدار با ساسولو نیز نیمکت‌نشین خواهد شد.

آلگری در دو دیدار اخیرش دیبالا را در ترکیب اصلی قرار نداده است و در این دیدار نیز در خط حمله به برناردسکی، مانژوکیچ و رونالدو میدان می‌دهد.

✅ گرت بیل، هافبک ولزی رئال مادرید از سوی هواداران مادریدی به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست انتخاب شد.

بیل در ماه گذشته 2 بازی در لالیگا و یک بازی در سوپرکاپ اروپا انجام داده است، او در طی این 3 دیدار 2 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار