یادداشت
به گزارش تابناک تبریز، جان توشاک سرمربی سرشناس اما پیر تراکتورسازی در این چند وقتی که سرمربی تیم شده بعد از باخت مقابل استقلال نهران و شکست مقابل صنعت. نفت در جام حذفی دو بار یک جمله را عینان تکرار کرده است.
کد خبر: ۶۵۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 15 September 2018

به گزارش تابناک تبریز، جان توشاک سرمربی سرشناس اما پیر تراکتورسازی در این چند وقتی که سرمربی تیم شده بعد از باخت مقابل استقلال نهران و شکست مقابل صنعت. نفت در جام حذفی دو بار یک جمله را عینان تکرار کرده است.

"در بازی دادن به دژاگه و شجاعی اشتباه کردم" این جمله ای است که جان توشاک دلیل شکست خود در این دیدار های مهم میداند.

وقتی تراکتورسازی دژآگه و شجاعی را به خدمت گرفت که این بازیکنان فصل بدنسازی را پشت سر نگذاشته بودند و حتی بهترین بازیکنان دنیا نیز اگر فصل بدنسازی نداشته باشند نمیتوانند بازی کنند.

این دو کاپیتان تیم ملی به تبریز آمدند و در فاصله چند روز تیم باید مقابل استقلال قرار میگرفت.توشاک تصمیم گرفت این دو بازیکن را در ترکیب اصلی تیم قرار بدهد. تصمیمی عجیب !!

شجاعی در آن دیدار نمایش بسیار ضعیقی داشت تمت دژاگه با تلاش هایش نتوانست متنع شکست سنگین 3 بر صفر تراکتورسازی شود.

توشاک در نشست خبری بعد از بازی گفت: من امروز اشتباه کردم و اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را قربانی کردم. که به نظر نویسنده این صحبت از توشاک بسیار بعید بود. از فردی که سابقه هدایت رئال مادرید را دارد انتظار نمیرود از بازیکنی که آشنایی به وی ندارد را در ترکییب اصلی بگذارد.

بعد از این دیدار هواداران تراکتور این شکست را یک اتفاق دانستند و به شدت از تیمشان حمایت کردند.

به فاصله چند هفته تراکتورسازی در اولین گام در جام حذفی تراکتورسازی باید به مصاف صنعت نفت آبادان میرفت. دیداری که ابتدا تراکتورسازی یک بر صفر عقب افتاد و در ادامه 3 گل زد.اما در دقایق پایانی دیدار دو گل دریافت کرد تا بازی به وقتهای اضافی و پنالتی ها کشیده شود که در پایان مانند فصل قبل تراکتورسازی بازنده ضیافت پنالتی ها بود.

این دیدار حواشی زیادی داشت . از اخراج بی مورد شجاعی تا اعتراض دژآگه به تعویضش!

توشاک در نشست خبری پس از شکست گفت: در واقع این اشتباه ما بود وقتی دو بازیکنی که دو هفته با ما حضور نداشتند را به زمین فرستادیم. درباره دو بازیکن باتجربه‌مان صحبت می‌کنم که یکی از آنها از زمین اخراج شد و دیگری هم دوباره تعویض شد. اشکان را تعویض کردیم، چون او نتوانست انتظارات را برآورده کند. باید به خودم بگویم، «جان امروز دو اشتباه کردی و ما بازی را به حریف دادیم». باید از هواداران تراکتورسازی همین‌جا بابت اشتباهات‌مان عذرخواهی کنم.

 

آقای سرمربی از شما بعید است که بازیکنی که در تمرینات تیم ملی بوده و نتوانسته با تیم تمرین کند را به بازی می آورید. سرمربی تراکتورسازی برای مدیریت تیم پرستاره باید مقتدرتر از این باشد تا بتواند فضای تیم را کنترل کند.

هنوز اوایل فصل است و توشاک باید هرچه سریعتر شناخت خود را از تیم کاملتر کند و در این راه پیروانی و نوری دو کمک ایارنی توشاک باید بیش از پیش به وی کمک کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار