معاون استاندار ایلام تاکید کرد
معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ضرورت دارد در ساختار معاونت امور عمرانی استانداری‌ها بین اختیارات و وظایف محوله در جهت ایجاد تناسب بیشتر بازنگری شود.
کد خبر: ۶۵۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 15 September 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ احمد کرمی اظهار داشت: در کارگروه تنظیم ساختار حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها کشوری که در شیراز برگزار شد، شرکت کردم.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه در ساختار امروزی معاونت امور عمرانی استانداری ها تناسب درستی بین اختیارات و وظایف وجود ندارد بیان داشت: برای پیشبرد و اثر بخشی روند اجرای پروژه های عمرانی باید در ساختار دفاتر زیرمجموعه معاونت عمرانی از جمله دفتر فنی، امور شهری و امور روستایی تجدید نظر شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به موضوعات مهمی چون معماری وشهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، سرمایه گذاری در حوزه شهری و روستایی، آب و محیط زیست گفت: همچنین ضرورت دارد به ارتقا و افزایش چارت فعلی حوزه معاونین عمرانی در بخش های کارشناسی بخصوص در فرمانداری ها و بخشداری ها توجه شود.

کرمی تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد پروژه های نیمه تمام  برای جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و از طرفی محدویت های بودجه ای، کمیته مشترک فنی و کارشناسی  دولت و مجلس تشکیل شود.

وی ادامه داد: با اولویت بندی و ایجاد مشوق های لازم و استفاده از ظرفیت های قانونی از جمله تبصره ۱۹ قانون بودجه و ماده ۲۷ الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت می توان هرچه سریعتر زمینه واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی را فراهم کرد./ح

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار