کد خبر: ۶۵۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 13 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / سیاسی ، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خواستار توزیع عادلانه اعتبارات در سرفصل‌های مختلف شد و گفت: در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

غلام‌محمد زارعی، اظهار داشت: متولیان امر برنامه ریزی و بودجه در استان و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه توزیع اعتبارات مطابق با قانون عمل کرده و نباید موضوعی جز عمل به قانون و معیار قرار دادن شاخص‌های مشخص لحاظ شود.

وی با اشاره به وضعیت تپوگرافی و آمار جمعیتی دو شهرستان بویراحمد و دنا عنوان کرد: مهمترین شاخص برای توزیع اعتبارات به طور حتم جمعیت بوده زیرا تمامی تلاش‌ها و حتی مسئولیت‌ها با هدف خدمت مردم بسیج شده و مستقر هستند زیرا اگر مردم نباشند خدمات دهی و ایجاد زیرساخت‌ها معنایی ندارد.

زارعی با اشاره به اینکه در زمینه افزایش اعتبارت پروژه‌های مختلف در دولت و مجلس چانه زنی خود را داریم، ابراز کرد: لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق بررسی و در صحن جز به جز حوزه‌های درآمدی و هزینه‌ای بررسی می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و به عنوان پیشانی استان که افرادی از تمامی شهرستان‌ها و حتی سایر استان‌ها در آن سکونت داشته و یا روزانه به این شهر برای انجام کارهای اداری حضور می‌یابند باید به صورت ویژه دیده شود زیرا باید به تک تک این افراد خدمات ارائه کند.

زارعی یاسوج را از مهاجرپذیرترین شهرهای ایران دانست و افزود: روزانه شاهد مهاجرت خانواده‌های متعددی به شهر یاسوج، مادوان، بلهزار، سروک، مهریان و سایر روستاهای اطراف شهر یاسوج هستیم که باید به این افراد خدمات لازم ارائه شود و این امر بدون نگاه مسئولان و متولیان امر و تخصیص اعتبار به صورت مطلوب محقق نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دو شهرستان بویراحمد و دنا به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است، ادامه داد: در هر کدام از محورهای ارتباطی این دو شهرستان عبور کنیم شاهد فعالیت کارگاه‌های راهسازی هستیم که این خود بیانگر پیگیری مسئولان و متولیان امر برای کمک به توسعه زیرساخت‌ها با وجود محدودیت‌های مالی در کشور است.

زارعی تاکید کرد: بدون هیاهوی رسانه‌ای برای توسعه حوزه‌ انتخابیه بویراحمد و دنا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم چون می‌دانم کار کردن برای مردم منت ندارد زیرا اگر مردم نبود نمایندگی مجلس و یا مدیر بودن معنایی نداشت./ تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار