از مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فوتبال تیم سپاهان اصفهان میزبان شهرداری ماهشهر است.
کد خبر: ۶۵۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 13 September 2018

به گزارش تابناک : در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرداری ماهشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

سپاهان در این مرحله با قرعه نسبتا راحتی رو به رو شده است و به نظر می‌رسد با مهره‌های خوب و تأثیر‌گذاری که در خطوط مختلف دارد، کار سختی برابر شهرداری ماهشهر نداشته باشد؛ با وجود این‌که شهرداری چیزی برای از دست دادن ندارد و با‌انگیزه به این دیدار می‌آید اما حضور هواداران طلایی کار را برای سپاهان راحت‌تر خواهد کرد.

شهرداری ماهشهر که از تیم‌های لیگ یکی است و خود را تا این مرحله رسانده است، آمار و عملکرد خوبی در 3 بازی انجام داده در لیگ یک ندارد و بدون برد و گل زده قعر‌نشین است؛ جام حذفی جام شگفتی‌ها نام دارد و از همین رو شهرداری نیز باید امیدوار باشد تا شاید در یک اتفاق بتواند سپاهان را کنار بزند و خود را به یک‌هشتم برساند.

این بازی برای سپاهان می‌تواند فرصت مناسبی باشد تا قلعه‌نویی نیمکت‌نشینانش را محک بزند و از سوی دیگر شاگردان مهابادی نیز فرصت خودنمایی در یک بازی برزگ و در یک ورزشگاه بزرگ را دارند.

داوران دیدار سپاهان و شهرداری ماهشهر

این بازی از ساعت 17:30 روز جمعه و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود و موعود بنیادی‌فر قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و قهرمان نجفی، برات‌علی مولوی و میثم حیدری نیز وی را در این امر یاری می‌کنند؛ حیدر شکور هم ناظر این بازی است.

محرومان و مصدومان دو تیم

هر دو تیم در این دیدار محروم ندارند، همچنین مهدی رحیمی و شهاب عادلی که برای بازی‌های آسیایی در تیم ملی امید حضور داشتند به تمرینات سپاهان اضافه شده‌اند و می‌توانند در این دیدار حضور داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار