سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بخش جراحی قلب به بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان افزوده شود.
کد خبر: ۶۵۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 13 September 2018

به گزارش تابناک : انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مشترک با تشکل های کارگری و کارفرمایی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای کمک به واحدهای تولیدی دولت در استان ها اعتبارات ۶۰ میلیارد تومانی و در شهرستان ها اعتبار ۲۵۰ میلیون ریالی را تضمین کرده است، اظهار داشت: در این راستا کمیته صیانت از واحدهای تولیدی نیز تشکیل شده است که به واحدهای دارای مشکل کمک می کند.

وی ادامه داد: دولت در سال جاری باید تا سقف یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کند و با توجه به اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد باید با اقدامات موثر فضای ناامیدی را به امید پیش ببریم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این وضعیت تنها با همدلی و همراهی سه قوه می توان به اهداف رسید و دشمن را ناامید کرد.

وی به آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: در این استان ۳ میلیون نفر از این بیمه بهره مند هستند که به همین دلیل باید ظرفیت های بخش درمان را افزایش دهیم به ویژه اینکه جراحی قلب باید به بخش های درمانی تامین اجتماعی در اصفهان افزوده شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: یکی از برنامه های مشترک بهزیستی با شهرداری ها بوده است به طوریکه باید مراکز توانمندسازی معتادان با همکاری این دو نهاد به نتیجه برسد تا هدف سلامت اجتماعی در کشور محقق شود.

وی اظهار داشت: دولت در نظر دارد از نظر معیشتی به کارگران در این شرایط نگاه خاص داشته باشد که در همین راستا تدابیر ویژه برای ۱۱ میلیون خانوار که کارگران هم از جمله آنها هستند اندیشیده شده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت همچنین برای معیشت عام هم برنامه هایی دارد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار