بعد از انتشار گزارش « پروازها کم شد، اقساط تاکسی های لوکس روی دست راننده ها ماند» درسایت خبری تیتر شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برای حل مشکلات تاکسی های فرودگاهی با مدیرعامل مجموعه فرودگاهی مهرآباد دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۶۵۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 13 September 2018

به گزارش تابناک : با توجه به اینکه سال گذشته نیز مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران جلسه ای را با مدیرعامل مجموعه فرودگاهی مهرآباد و امام خمینی با هدف رسیدگی به معضلات و مشکلات رانندگان تاکسی های فرودگاهی برگزار کرده بود، اما تغییر مدیریت این دو مجموعه فرودگاهی باعث شد تا این جلسات نتیجه لازم را نداشته باشد.
اما انتشار گزارشی درباره دغدغه ها و مشکلات تاکسی های فرودگاهی در سایت تحلیلی تیتر شهرباعث شد تا علیرضا قنادان بار دیگر با مدیریت جدید فرودگاه مهرآباد با هدف بررسی مسائل و مشکلات تاکسی های این فرودگاه نشستی داشته باشد.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی؛ اين جلسه به منظور بررسي مشکلات تاکسيرانان، ارائه راهکار براي رفع آن و اتخاذ تصميماتی برای ارتقاء سطح خدمت رساني و سرويس دهي به مسافران برگزار شده است.


علیرضا قنادان اعلام کرده است: یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی شهر تهران ایجاد شرایط مناسب برای سرویس‌دهی ناوگان مدرن تاکسیرانی در مبادی ورودی پایتخت است چرا که باید بتوانیم اقتصاد معیشتی شهروندان برای پرداخت نرخ مناسب کرایه و هم رانندگان فعال در این نقطه را مدیریت کنیم، هم مسافران از سطح کیفیت خدمات حمل و نقلی راضی خواهند بود و هم رانندگان و شرکت‌های خصوصی از بازگشت سرمایه خود اطمینان خواهند داشت.

تشکیل جلسه رسیدگی به مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه مهرآباد/راه اندازی  اپلیکیشن ویژه تاکسی های فرودگاهی/آموزش زنان انگلیسی و عربی به رانندگان تاکسی فرودگاهی


مدیرعامل فرودگاه مهرآباد نیز یاداور شده است: اکنون باید با مدیریت پکپارچه و مکانیزه کردن خدمات تاکسیرانی، ساماندهی خودروهای اینترنتی، راهکار مقابله با مسافربرهای شخصي به یک انسجام وهدف واحد رسید .


به گفته میرسعید صفی نیا، تکريم ارباب رجوع و فرهنگ تعامل از محورهای اصلی فعاليت های تاکسيرانی و رانندگان اين حوزه است. لذا به منظور رفاه حال مسافران و ارتقاء خدمت رساني، برنامه تامين نيازمندی‌های تاکسيرانی نیز تا حدودی در این فرودگاه اجرایی شد.


اما به غیر از این موضوعات، یکی از تصمیماتی که در جریان این نشست گرفته شده درباره ایجاد جایگاهی برای استراحت رانندگان تاکسی های فرودگاه مهرآباد بوده که به زودی محلی برای استراحت این رانندگان ایجاد شده است.


دومین موضوع بررسی شده مسقف کردن جایگاه توقف رانندگان تاکسی های فرودگاه مهر آباد است. همچنین آموزش دو زبان عربی و انگلیسی به درخواست رانندگان این فرودگاه سومین تصمیم است که مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای رانندگان این بخش گرفته است.


از قرار معلوم به زودی فراخوانی مبنی بر برگزاری کلاس های آموزشی در مرکز آموزش حرفه ای سازمان تاکسیرانی منتشر و متعاقب آن رانندگان تاکسی های فرودگاهی اعم از مهرآباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی می توانند با حضور در این دوره های آموزشی دو زبان عربی و انگلیسی را یاد بگیرند.

 

در واقع رانندگان داوظلب تاكسي ويژه فرودگاه دوره هاي زبان عربي و انگليسي را به عنوان سفيران فرهنگي براي تعامل و راهنمايي بيشتر گردشگران خارجي در مركز آموزش حرفه اي تاكسيراني تهران طی خواهند کرد.


اما می توان در این میان مهمترین برنامه سازمان تاکسیرانی را فعالیت اپلیکیشن ویژه تاکسی های فرودگاهی نام برد. قرار است به زودی این نرم افزار مختص به رانندگان فرودگاهی توسط یک شرکت  حمل و نقل فرودگاهی رونمایی شده  و در سطح وسیعی تبلیغ شود. بر این اساس مسافران دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی می توانند با استفاده از این برنامه از ناوگان تاکسیرانی ویژه فرودگاه به مقاصد مورد نظر خود به دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی خود را برسانند.

در نرم افزارهاي سازمان تاكسيراني سرويس دهي با كيفيت به مسافرين فرودگاه جزو اولويت سرويس دهي با قيمت مصوب خواهد بود. همچنين نرم افزار اختصاصي توسط شركت هاي حمل و نقل مسافر فرودگاهي تعبيه شده است. جا به جايي مسافرين شركت هاي هواپيمايي از طريق ناوگان مدرن تاكسي تهران صورت خواهد پذيرفت

 

از قرار معلوم به زودی با رو نمایی از این اپلیکیشن تبلیغات وسیعی در مجموعه فرودگاهی جهت معرفی و استفاده از این سیستم تاکسی اینترنتی انجام شود و مذاکرات اولیه بین شرکتی که در صدد راه اندازی این سیستم است با مجموعه فرودگاهی انجام شده و قرار است تبلیغات این AP در محدوده فرودگاه مهرآباد انجام شود.

 
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار