معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارزكشور:
معاون پيشگيري و كاهش تقاضا ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز كشور گفت: امروز به رويكرد و نگاه جديد به موضوعات و برنامه ها متفاوت از گذشته نياز داريم چون دشمن كشور را در يك جنگ رواني تمام عيار قرار داده است.
کد خبر: ۶۵۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 12 September 2018

به گزارش تابناک؛ عبدالله هندیانی در هشتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که درسالن تدبير استانداری برگزار شد، افزود: همه وظيفه داريم كه در جهت حفظ اقتدار ديني، اسلامي و مردمي كشور و همچنين حفظ منافع ملي حركت كنيم و اگر نگاه جديد براي خود تعريف نكنيم در اجراي برنامه ها دچار مشكل خواهيم شد.

وي اظهار داشت: با توجه به اينكه در 8 سال جنگ تحميلي تجربيات خوبي از همبستگي، ايثارگري و مجاهدت كسب كرديم لذا امروز پس از گذشت 40 سال از پيروزي انقلاب اسلامي نبايد در برابر جنگ رواني دشمن به گونه اي عمل كنيم كه برنامه ها و اهداف پاسخگوي نياز كنوني جامعه نباشند.

هندياني اولويت در اجراي برنامه ها را تغيير تاكتيك و نگاه جديد عنوان كرد و گفت: تكيه بر ابزارها در حوزه فرهنگي مانند گذشته ديگر پاسخگوي رفع نيازها نيست بلكه بايد در اين حوزه، روشها را مورد بازنگري قرار دهيم.

وی همچنین با اشاره به ممنوعیت نزدیک به 1340 قلم کالا برای فعالیت کوله بران، از تصویب طرحی خبر داد که طبق آن قرار است ممنوعیت بخش اعظمی از این اقلام برداشته شود.

هندياني ادامه داد: با این اقدام بخش زیادی از ممنوعیت هایی که کوله بران مناطق مرزی با آن روبرو هستند برداشته و راحت تر می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وي بيان داشت: امروز همه ما بايد يك هدف كه آن حفظ منافع ملي است، داشته باشيم و حفظ آن از اولويت ترين كارها و برنامه هاست.

معاون پيشگيري و كاهش تقاضا ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز كشور تصريح كرد: اعتقاد داريم كه مرزنشين ها جزء باشرف ترين و عزيزترين اقشار جامعه هستند و با توجه به محدويت هايي كه دارند با قاطعيت از مرزها دفاع مي كنند لذا ما وظيفه دازيم، عزت مرزنشين ها را حفظ كنيم.

وي گفت: نگاه و رويكرد ما اين است كه شفافيت را در حوزه تجاري ارتقاء دهيم و به دنبال اين هستيم كه سامانه هاي لازم را در حوزه شفافيت تجاري افزايش دهيم.

هندياني بيان داشت: امروز شرايط ويژه است و اعضاي كميسيون استان به هر نتيجه اي برسند ما حمايت و پشتياني خواهيم كرد و خود را موظف به حمايت مي دانيم و اعتبارات و امكانات مورد نياز را به استان تخصيص خواهيم داد.

تعامل خوبي در مبارزه با قاچاق كالا و ارز در استان حاكم است

همچنين در اين جلسه دبير كميسيون برنامه ريزي، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان نيز گفت: خوشبختانه تعامل خوبي و مثبتي در مبارزه با پديده قاچاق كالا و ارز در استان كرمانشاه حاكم است.

بهرام فاضلي افزود: مبارزه با پديده قاچاق كالا و ارز در استان همواره يكي از مهمترين اولويت ها و برنامه هاست و نسبت به اين موضوع يك رويكرد راهبردي و همه جانبه داريم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار