مدیرکل کمیته امداد استان تهران گزارشی از آمار اولیه کمک‌های مردمی به جشن عاطفه ها ارائه کرد.
کد خبر: ۶۵۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 12 September 2018

به گزارش ایسنا، حمیدرضا شیران، مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها در تاریخ چهارشنبه ۱۴ شهریورماه آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه دارد، گفت:مرحله دوم جشن عاطفه ها ۱۱ مهرماه سال جاری در مدارس برگزار می شودکه در این روز  کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان دریافت  و به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود.
 

مدیر کل کمیته امداد استان تهران یادآور شد: خیران می توانند در جشن عاطفه ها کمک های غیر نقدی خودرا شامل لوازم التحریر و پوشاک  و کمک های نقدی خود رابه پایگاه های کمیته امداد سراسر استان تهران اهدا کنند.

شیران گفت: مردم نوع دوست استان تهران در مرحله اول جشن عاطفه ها یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که این کمک ها ادامه دارد و مبلغ ذکر شده آمار اولیه جشن عاطفه ها در استان تهران است.


 وی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت اشاره و بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۳۳۴ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و یک هزار و ۹۳۳ دانشجو در استان تهران از خدمات تحصیلی و آموزشی کمیته امداد بهره مند می شوند.


شیران ضمن تشکر از همراهی خیران و نیکوکاران در کمک به نیازمندان گفت: خیران می توانند از طریق سامانه تلفنی ۷۳۵۵ و درج عدد ۱۶، سامانه نیکوکاری #۰۲۱*۸۸۷۷*، اپلیکیشن های سنا، بله، سکه، آپ و دستگاه های خودپرداز بانک ها و همچنین مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir  کمک های خود را به جشن عاطفه ها پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار