رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود گفت: تعداد زیادی از دانش آموزان منطقه بن رود به دلیل مشکلات فراوان معیشتی مردم شرق اصفهان ترک تحصیل کردند که جای تاسف دارد.
کد خبر: ۶۵۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰ 10 September 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ محمد حیدری ظهر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان اظهار داشت: امروز مردم شرق اصفهان با مشکلات زیاد اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

وی با بیان اینکه خانواده ها هزینه سرویس مدارس دانش آموزان خود را ندارند و از سوی دیگر با محدودیت اتوبوس شهری برای رفت و آمد دانش آموزان مواجه هستند، بیان داشت: بعضی خانواده‌ها که دارای دو یا سه دانش‌آموز هستند، بالطبع مشکلات بیشتری دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بن‌رود اعلام کرد: هم اکنون ۱۰ میلیون تومان به رانندگان سرویس از سال قبل بدهکاریم که متأسفانه خانواده‌ها توان پرداخت بدهی‌شان را ندارند.

وی با گلایه از اینکه تسهیلات بدون نیازسنجی مدارس توزیع شده است، گفت: به عنوان مثال به یک مدرسه که ۷ نفر جمعیت دارد، یک دستگاه زیراکس داده شده در صورتی ‌که مدرسه‌ای با جمعیت زیاد از داشتن دستگاه زیراکس محروم است.

حیدری یکی دیگر از معضلات منطقه شرق اصفهان را مدارس تخریبی و کانکسی عنوان کرد و افزود: بیشتر مدارس ما تخریبی است و اداره نوسازی اجازه استفاده از مدرسه را به ما نمی‌دهد مگر اینکه در صورت بروز اتفاق و پیشامد، خودمان پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه امکان دو شیفته کردن مدارس وجود ندارد، اضافه کرد: از طرفی ۱۲۰ دانش‌آموز بلاتکلیف خواهند بود که امیدواریم اقدام به نوسازی مدارس کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار