مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت :تا حضور معلولان در جامعه نباشد، مطالبه‌گری آنها جدی گرفته نمی‌شود و به گوش کسی نمی‌رسد.
کد خبر: ۶۵۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 09 September 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ مرضیه فرشاد در اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای معلولان  افزود: باشگاه خبرنگاران معلول با پیگیری‌های مستمر از سال 94 آغاز شد و استقبال بی‌نظیر معلولان از این باشگاه و عضویت آنان در آن و حضورشان در جامعه قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه حضور معلولان در اجتماع نشان دهنده مطالبه‌گری واقعی آنها از جامعه است، گفت: خبرنگاران معلول درخواست و نارضایتی خود از عدم مناسب‌سازی را به گوش مسئولان می‌رسانند و مسئولان نیز با دیدن معلولان در جامعه وظیفه خود می‌دانند برای این قشر از جامعه مناسب‌سازی کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد:  تعریف معلولیت در سبد خانوار اجتماعی باید دیده شود و نیاز به اصلاح فرهنگ وجود دارد و این تغییر نگرش با رفتار مناسب و منطقی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در سال 96 برای بار دوم قانون جامع حمایت از معلولان بازنگری شد، اظهار داشت: در اردیبهشت ماه امسال شورای نگهبان، تخصیص سه درصدی اشتغالزایی به معلولان را پیگیری کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار