در یک روز دو اتفاق در شهرداری تهران رخ داد و اذهان عمومی را درگیر خود کرد؛ اتفاقی که بعدها مشخص شد صحنه سازی بوده است اما پشت پرده این ماجرا آنقدر برای شورای پنجم سنگین بود که کمیته ای در این باب تشکیل شده است.
کد خبر: ۶۵۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ 09 September 2018

به گزارش تابناک : چند روز گذشته اتفاق عجیبی افتاد و عجیب تر از آن که مدیران شهری را به واکنش واداشت؛ تا با پیگیری مشخص شود این کلیپ فضا سازی بوده است؛ اما در پس این ماجرا شورای شهر تصمیم گرفته کمیته پیگیری راه اندازی شود.
افشین حبیب زاده با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده در شهرداری تهران گفت: پیرو دو اتفاق اخیر در شهرداری یعنی فیلم ادعای بریدن گوش کودک کار و خودسوزی مقابل شهرداری تهران کمیته نظارت در قالب کمیسیون نظارت، تحقیقات و بررسی‌های خود را آغاز خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه بررسی ها توسط کارشناسان کمیته انجام خواهد شد تا ابعاد مختلف حادثه مشخص شود، افزود: گزارش کاملی از ابعاد این دو اتفاق به زودی در صحن شورای شهر ارائه می شود.

 

چندین ماه است که بنا بوده کمیته نظارت بر عملکرد اعضای شورای شهر راه اندازی شود گرچه این ایده مسکوت مانده است اما در پس دو حاشیه و تلنگر به مدیریت شهری، شورا تصمیم گرفته تا کمیته نظارت بر این دو موضوع یعنی خودسوزی و کلیپ ساختگی راه اندازی کند؛ گرچه ارائه گزارش می تواند افکار عمومی را تا حدی متقاعد کند اما حل مشکلاتی چون عدم تکریم ارباب رجوع و همچنین سرنوشت کودکان زباله گرد اتفاقاتی است که همچنان مسکوت مانده است و نیاز است کارهای اصولی در این باب صورت بگیرد.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار