بیش از یک سال از مدیریت شهری پنجم می گذرد اما برخی شهرها همچنان در به در به دنبال شهردار می گردند و کرج در زمره این کلان شهرها است که همچنان در خوان اول مانده است.
کد خبر: ۶۵۲۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 09 September 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا احمدی‌نژاد از فروردین ماه به عنوان سرپرست شهرداری کرج انتخاب و سپس به عنوان گزینه شهرداری کرج مطرح شد اما از ادامه سرپرستی شهرداری انصراف داد. پیش تر عنوان شده بود که سرپرست شهرداری استان البرز و شهر کرج مدرکی غیر قانونی داشته است و با سرقت علمی موفق به اخذ مدرک خود شده بوده است که با اقدام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مدرک این شهردار باطل شد.


پیش از آن و از سوی دیگر اصغر نصیری شهردار کرج با حواشی بسیار زیادی و به دلیل فشارهای شورای شهر کرج از سمت خود استعفا داد


در این راستا شورای شهر کرج به دنبال گزینه مناسب برای شهرداری کرج هستند و عدم اتحاد خود را در گزینه های شهرداری جویا می شوند در این راستا رئیس شورای شهر کرج نیز اشاراتی کرد.

عباس زارع شامگاه چهارشنبه بعد از اتمام جلسه فوق‌العاده انتخاب شهردار منتخب کلان‌شهر کرج، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید در کنار هم کار کنند تا بهترین نتایج در شهر کرج و در کنار فعالیت‌های شهرداری عملیاتی شود.
رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: شهردار منتخب باید عامل اتحاد میان سیزده عضو شورای شهر باشد و من هم امانت‌دار ۱۲ عضو دیگر شورای شهر و همکاران خود خواهم بود تا در کنار شهردار منتخب کرج برای پیشبرد برنامه‌های شهری کارکنیم و امید را به مردم شهرمان برگردانیم.


در این راستا جلسه علنی شورای شهر کرج امروز چهارشنبه 14 شهریور با موضوع انتخاب شهردار برگزار و طی آن دو گزینه نهایی برای شهرداری مشخص شدند.


در این جلسه انتخاب شهردار از میان گزینه‌هایی که پیشتر مطرح شده بودند در دستور کار قرار گفت که جدی‌ترین آنها، سیروس شفقی معاون فعلی استاندار البرز و فرماندار کرج، هیربد معصومی معاون امور عمرانی استاندار پیشین البرز و علی ترکاشوند شهردار اسبق کرج بودند.


حال این سوال مطرح است که پس از یک سال روی کار آمدن مدیریت شهری در کرج، همچنان برای رسیدن به وحدت هزینه تغییر مدیریت را می پردازند؟ آیا وزرای انتخابی هم بناست به سرنوشت گذشتگان دچار شوند؟

 

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار