سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: نیمه نخست دیدار مقابل طرقبه شاندیز را خوب شروع نکردیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بازی را خوب تمام کردیم.
کد خبر: ۶۵۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 08 September 2018

به گزارش تابناک اصفهان؛ اعظم قینانی در خصوص پیروزی خانگی تیمش مقابل اشتاد سازه طرقبه شاندیز در هفته دوم لیگ برتر، اظهار کرد: طرقبه شاندیز تیم جوان، سرعتی و خوبی است که به گفته سرپرست این تیم، هفت سال است که با هم تمرین مستمر دارند، البته سرمربی این تیم در این دیدار حضور نداشت که علت آن را هم نمی‌دانم.

وی ادامه داد: نیمه نخست را اصلاً خوب شروع نکردیم اما نیمه دوم را خوب تمام کردیم. تا الان بچه‌ها به آمادگی ۵۰ یا ۶۰ درصدی رسیده‌اند و هنوز آمادگی لازم را پیدا نکرده‌ایم که قطعاً با تمرینات بیشتر به هماهنگی کامل خواهیم رسید.

سرمربی تیم هندبال سپاهان تصریح کرد: پریناز قربانی از تیم شهرداری شاهین‌شهر به ترکیب تیم اضافه شد که در این دیدار نیز خیلی خوب بازی کرد. در نظر داشتیم که اگر تیم ذوب آهن امسال در لیگ برتر شرکت نکرد تعدادی از بازیکنان این تیم را جذب کنیم اما با ورود این تیم به مسابقات به بازیکنان آن‌ها پیشنهادی ندادیم. در مقابل بازیکنی که شش سال با من کار می‌کرد امسال تمایل داشت به تیم ذوب آهن برود چرا که شاید شرایط بهتری در این تیم داشته باشد و من هم رضایت‌ دادم.

قینانی با اشاره به بازی روز جمعه مقابل تیم نفت و گاز گچساران، افزود: روز جمعه -۲۳ شهریورماه- باید به مصاف تیم نفت و گاز گچساران برویم. دو روز قبل از بازی عازم گچساران می‌شویم که امیدوارم در تمرینات این هفته اشتباهاتی که در بازی با طرقبه شاندیز داشتیم را جبران کنیم و با آمادگی کامل وارد میدان گچساران شویم. هنوز فیلمی از بازی این تیم ندیده‌ام اما تیم خوبی است و سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد. ما برای برد می‌رویم و امیدوار هستم دست پر به اصفهان برگردیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار