تیم فوتبال مشکی‌پوشان مشهد فردا جمعه در مشهد به‌مصاف تیم قشقایی شیراز می‌رود.
کد خبر: ۶۵۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 06 September 2018

به گزارش تابناک : هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر فردا و از ساعت ۱۶:۴۵ با برگزاری دیدارهای مختلف در حالی برگزار می‌شود که تنها نماینده فوتبال خراسان در این بازی‌ها یعنی تیم مشکی‌پوشان باید به‌مصاف تیم قشقایی شیراز برود.

آغاز حواشی

تیم مشکی‌پوشان که از ابتدای لیگ با اتفاقات عجیب و غریبی همراه بود، با علی حنطه کار خود را آغاز کرد و اتفاقا موفق شد در یک بازی سخت مقابل خونه‌به‌خونه بابل در مشهد به‌برتری برسد، به‌یکباره با تغییر سرمربی فصل جدیدی را در همین ابتدای مسابقات آغاز کرد.

موضوع نیز از این قرار بود که مشکی‌پوشان با اسپانسر قبلی خود به‌توافق نرسیدند و در نهایت علی حنطه نیز که متوجه فشارهای برخی افراد برای برکناری‌اش شده بود، زودتر از آنها دست به‌کار شد و از سمتش استعفا داد، هنوز یک ساعت از این استعفا نگذشته بود که باشگاه مشکی‌پوشان به‌صورت رسمی خبر جایگزین حمید زوهانی مربی جوانی که تجربه چندانی هم در سمت سرمربی‌گری نداشت را به‌عنوان نفر اول کادر فنی این باشگاه منصوب کرد.

خداداد عزیزی نیز به‌عنون رئیس کمیته انتقالی باشگاه معرفی شد تا بتواند در حوزه‌های مدیریتی تصمیم‌گیری کند، اما انتخاب زوهانی که بر اساس صحبت‌های خداداد عزیزی با انتخاب اسپانسر باشگاه بی‌تاثیر نبوده است سبب شد تا هواداران تیفوسی این باشگاه نسبت به‌اتفاقات انتخاب سرمربی واکنش های زیادی را انجام دهند، حمید زوهانی به‌همراه خودش حسین کاظمی بازیکن سابق استقلال را آورد و برخی از دستیاران قبلی را نیز از تیم کنار گذاشت.

شرایط روبه راه‌تر!

با این حال اوضاع امکانات باشگاهی که تا هفته سوم حتی آب هم برای خوردن نداشتند و در یک بازی رسمی حتی با پیراهن‌های مختلف به‌میدان رفته بودند، حالا حداقل در ظاهر که به‌نظر می‌رسد رو به‌راه شده است، مشکی‌پوشان که تا همین چند روز پیش به‌دلیل بدهی اجازه انجام تمرینات خود را نداشتند، حالا با شرایط بهتری روبه‌رو هستند و هم تمریناتشان روی ساعت انجام می‌شود، هم لباس تمرین دارند، هم آب و تغذیه به‌میزان کافی برایشان فراهم شده و هم لباس بازی دارند.

حالا باید دید که با تزریق پولی به‌باشگاه که زوهانی به‌عنوان سرمربی در آن کم دخیل نبوده و به‌نوعی به‌واسطه آن سرمربی شده است، آیا بازیکنان هم از نظر فنی می‌توانند خواسته هواداران و مدیران خود را در بازی با قشقایی شیراز برآورده کنند یا خیر؟

جدایی دو بازیکن از مشکی‌پوشان

تیم مشکی‌پوشان در حال بازیکنان خوبی را هم توانسته است جذب کند و حداقل از این حیث می‌توان گفت، این تیم با شرایط خوبی روبه‌رو است و بنا برادعای مربیان باشگاه یکی از گزینه‌های صعود به‌شمار می‌روند.

 محمد عین افشار، وحید فارغ، معین میرابی، کریم ابراهیمی، بهروز افشار، سالار افراسیابی، علیرضا جلیلی، مجید جلالی‌فر، حسین بادامکی، الیاس صالحی، حمید غلامی، آرش همایونی و امیر ارجمند نفرات اصلی تیم مشکی‌پوشان در این فصل را تشکیل می‌دهند، در این بین، حسین بادامکی کاپیتان فصل پیش آنها نیز چند روز قبل بعد از چند جلسه حضور در تمرینات، بالاخره راضی به‌بستن قرارداد رسمی با این تیم شد تا پیش از پایان زمان نقل و انتقالات بتواند حضورش را در این تیم قطعی کند.

در کنار این بازیکن جواد ضیغمی هافبک سال‌های گذشته تیم ابومسلم که به‌تیم‌های مختلف پیوست و مدتی بدون تیم بود نیز به‌تمرینات این تیم اضافه شده، هرچند باید به‌جدایی دو بازیکن دیگر از این تیم نیز اشاره کنیم، اولین بازیکن وحید جلالی‌نیا بود که اتفاقا در بازی با خونه‌به‌خونه نیز برای این تیم به‌میدان رفت، اما بعد از استعفای حنطه و آمدن زوهانی تصمیم گرفت تا از این تیم کنار برود.

همچنین علی حق‌دوست بازیکن ریز نقش مشهدی که او هم سال‌ها در ابومسلم بازی کرد و به‌تیم‌های دیگر پیوسته بود، درحالی که با این تیم قرار داد داخلی داشت، به‌یکباره تصمیم گرفت تا در تمرینات حاضر نشود و از این تیم جدا شود.

شروع دوباره مشکی‌ها

مشکی‌پوشان حالا باید در شرایطی به‌مصاف تیم قشقایی شیراز برود که به‌نوعی لیگ دسته اول برای این تیم گویا از همین مسابقه آغاز می‌شود، این تیم بعد از اینکه در بازی اول خود مقابل نفت تهران با یک 3 امتیاز بادآورده به‌دلیل حاضر نشدن این تیم روبه‌رو شدند، توانستند 3 امتیاز منفی خود به‌دلیل جریمه فیفا را تبدیل به‌صفر کنند.

بعد از این بازی، آنها در مشهد به‌مصاف خونه‌به‌خونه بابل رفتند که با برتری در این مسابقه جمع امتیازاتشان به‌عدد 3 رسید، در حالی که پیش‌بینی می‌شد همه چیز برای بازی سوم این تیم مقابل اروند خرمشهر فراهم باشد، اما مسایل مالی مانع از اعزام این تیم شد تا به‌دلیل عدم حضور مشکی‌های مشهدی مقابل خرمشهری‌ها، این بازی 3 بر صفر به‌سود تیم میزبان اعلام شود، اما کار وقتی بیخ پیدا کرد که سازمان لیگ تیم نفت تهران را هم از گردونه مسابقات خارج کرد و امتیازات به‌دست آمده توسط رقبای این تیم را محسوب نکرد تا عملا مشکی‌ها بدون امتیاز در جدول باقی بمانند.

تیم قشقایی اما شرایط به‌نسبت بهتری نسبت به‌تیم مشکی‌پوشان دارد، آنها که با شکست پرسپولیس در جام حذفی دو سال پیش تیمشان را به‌شهرت رسانده بودند، با خرید امتیاز تیم برق شیراز حضورشان را در لیگ یک قطعی کردند و حالا با کسب یک شکست، یک برد و یک تساوی با 4 امتیاز در رده نهم جدول هستند، مشکی‌پوشان هم بدون امتیاز در رده چهاردهم لیگ هفده تیمی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار