به دنبال اجرای طرح تنظیم بازار از سوی سازمان میادین میوه و تره بار و ورود به بازار گوشت، روغن و آجیل و خشک بار ؛ اکنون مدیرعامل این سازمان با ورود به بازار تخم مرغ قیمت 800 تومانی هر عدد تخم مرغ را به 460 تومان کاهش و در بازارهای وابسته به سازمان میادین میوه و تره بار عرضه کرد.
کد خبر: ۶۵۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 05 September 2018

به گزارش تابناک : آنطور که مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران می گوید؛ با توجه به افزایش قیمت اقلام مصرفی خانوار از جمله تخم مرغ؛ عرضه این محصول در قالب طرح تنظیم بازار با هدف کاهش هزینه سبد خانواده و کنترل قیمت آن در سطح خرده فروشی‌ها در میادین و بازارهای میوه و تره بار ادامه می‌یابد.

به گفته عبدالحسین رحیمی؛ تلاش این سازمان در جهت کاهش هزینه‌ سبد خانواده‌ و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است و تا کنون با وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل قیمت اقلام مصرفی خانوار نظیر توزیع گوشت گرم گوسفندی و گوشت گوسفند و گوساله منجمد، همکاری‌های خوبی داشته‌ایم.

وی توزیع تخم مرغ در قالب طرح تنظیم بازار را یکی از مصادیق این همکاری‌ها نام برد و با تاکید بر ادامه تعامل سازمان مدیریت میادین با وزارت جهاد کشاورزی به ویژه در زمینه عرضه اقلام پرمصرف، افزود: صرفاً تخم مرغ‌  شرکت‌های معتبر که فعالیت آنها مورد تایید معاونت بهره برداری و بهداشت این سازمان قرار گرفته باشد در میادین و بازارهای میوه و تره بار توزیع می‌‎شود.

نرخ انواع تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح زیر اعلام شده است:

عرضه مستقیم مرغ و تخم مرغ در بازارهای میادین میوه و تره بار

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار