رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر در بسیاری از حوزه‌ها نیازمند موقوفات جدید هستیم، گقت: در حوزه وقف برای اشتغال، ازدواج و درمان نیازمند ورود واقفان هستیم.
کد خبر: ۶۵۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹ 05 September 2018
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه در حال حاضر در بسیاری از حوزه‌ها نیازمند موقوفات جدید هستیم، گقت: در حوزه وقف برای اشتغال، ازدواج و درمان نیازمند ورود واقفان هستیم.

به گزارش فارس، پژمان جعفری در ملایر با اشاره به جایگاه سنت حسنه وقف در اسلام اظهار کرد: وقف صدیقه جاریه است که باقیات‌الصالحات را برای واقف به همراه دارد.

وی با اشاره به جایگاه شهرستان ملایر در استان همدان و کشور در زمینه وقف گفت: بیش از ۶۳ درصد اراضی شهرستان ملایر موقوفه بوده که این موقوفات در حوزه‌های مختلف درمانی، روضه‌خوانی، فرهنگی، علمی، آموزشی و... است.

وی با اشاره به وجود ۱۵۷ موقوفه در ملایر از ثبت یک وقف جدید طی امسال در ملایر خبر داد و گفت: این وقف شامل یک واحد ساختمان به متراژ ۸۰ مترمربع به ارزش ۸۰ میلیون تومان توسط واقف خیراندیش «غلامعباس ترابی» با همه تجهیزات برای خانه عالم وقف شده است.

جعفری در ادامه از اهدای ۱۰ دستگاه ویلچر به معلولان نیازمند معرفی شده از سوی بهزیستی ملایر توسط اداره اوقاف خبر داد و تصریح کرد: این ویلچر‌ها از محل موقوفات سیف‌الدوله در راستای نیت واقف در عید غدیر به معلولان نیازمند اعطا شد.

وی اضافه کرد: برای هرکدام از این ویلچر‌ها ۶۰۰ هزار تومان هزینه شده و در مجموع ۶ میلیون تومان هزینه خرید این تعداد ویلچر شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به طرح «مهر تحصیلی» توسط اداره اوقاف گفت: امسال نیز این طرح همزمان با آغاز سال تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ بسته کمک تحصیلی شامل کیف مدرسه و انواع لوازم‌التحریر با هزینه‌ای بالغ بر یکصد و ۷۰ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند معرفی شده از سوی کمیته امداد و بهزیستی در مناطق ملایر، سامن و جوکار اعطا خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار