کرمانشاه_رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با اشاره به افزایش دوباره قیمت طلا گفت: مردم به سمت سکه و طلای آب شده روی آورده اند.
کد خبر: ۶۵۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 03 September 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،مجتبی فیروزی  اظهار داشت: به دنبال افزایش قیمت فولاد مجددا نرخ طلا افزایش یافت به گونه ای که روز گذشته شاهد فروش طلا به نرخ ۳۱۸ هزار تومان به ازای هرگرم و ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان برای سکه طلا بودیم.

وی افزود: بر همین مبنا و در پی این افزایش قیمت مردم دوباره به سمت خرید سکه و طلای خام روی می‌آورند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر استان کرمانشاه با بیان اینکه نرخ دلار افزایش یافته اما انس جهانی تغییری نداشته گفت: بازار معلاملات به این دلیل که مردم از خرید طلای نو امتناع می‌کنند و به سمت خرید طلای خام و سکه روی می آورد راکد است.

وی درباره پیش بینی خرید و فروش طلا در ماه محرم افزود: در شرایطی که قیمت دلار ثبات داشت تقاضا در این ماه برای خرید طلا کاهش در نتیجه قیمت اندکی افت می کرد اما اینک به دلیل نوسانات دلار، پیش بینی می شود در صورت افزایش دلار قیمت طلا نیز افزایش یابد.

فیروزی گفت: در این میان دولت باید نظارت بیشتری داشته باشد و دلار را حداقل به نرخ هشت هزار تومان بازگرداند تا نرخ طلا کاهش یابد زیرا این روند افزایش نرخ دلار بر روی سایر اجناس نیز تاثیرگذار است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار