شهردار اسدآباد بابیان اینکه رکود ساخت‌وساز در سال‌های اخیر موجب کاهش درآمدهای شهرداری شده، گفت: برای تکمیل برخی طرح‌های عمران شهری نیاز به توجه دولت و تخصیص اعتبارات ویژه داریم.
کد خبر: ۶۵۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 04 September 2018
شهردار اسدآباد بابیان اینکه رکود ساخت‌وساز در سال‌های اخیر موجب کاهش درآمدهای شهرداری شده، گفت: برای تکمیل برخی طرح‌های عمران شهری نیاز به توجه دولت و تخصیص اعتبارات ویژه داریم.

به گزارش ایسنا،کاظم سعیدی اظهار کرد: شهر اسدآباد در مسیر بزرگراه کربلا قرار دارد و تکمیل نبودن کنار گذر و تردد تمامی خودرو‌های سبک و سنگین از این مسیر موجب خسارت‌های سالیانه بسیار به معابر و خیابان‌های این شهر شده که بخش قابل توجهی از اعتبارات عمرانی شهرداری صرف بازسازی و ترمیم این نقاط است. 

وی در ادامه از خاکبرداری و تسطیح پارک جنگلی اسدآباد خبر داد و افزود: بیش از ۳۰۰۰ متر مکعب عملیات خاکبرداری در پارک جنگلی شهر صورت گرفته که با انجام این مهم، در این مجموعه فرهنگی مکانی به ظرفیت ۴۰۰ خودرو برای پارک فراهم کرده‌ایم و در رابطه با پارک خودرو مشکل و یا دغدغه‌ای در این مجموعه دیگر وجود ندارد. 

شهردار اسدآباد با اشاره به اهمیت ورودی شهر در جذب مسافر، خاطر نشان کرد: ورودی شهر محلی برای اتصال فضای خارجی و فضای داخلی آن شهر بوده که زیبایی و طراوت آن می‌تواند در جذب مسافران از اهمیت بسیاری برخوردار باشد به همین منظور در تلاش هستیم در میادین ورودی شهر فعالیت‌‎های زیبا سازی را انجام دهیم. 

سعیدی در خصوص وضعیت آبیاری فضای سبز شهر اسدآباد، گفت: در سالجاری با لوله ‎ گذاری بلوار ۲۲ بهمن از میدان سیدجمال‌الدین تا میدان آزادگان، از این پس فضای سبزی این بلوار به صورت خودکار و بدون نیاز به تانکر آبیاری خواهد شد. 

وی توجه به مناطق محروم شهر را یکی از برنامه‌های شهرداری اسدآباد عنوان کرد و گفت: در سال جاری آسفالت معابر و کوچه‌های محله محمود بیگی در دستور کار قرار دارد و بسیاری از معابری که نیاز به آسفالت و لکه‌گیری داشت توسط شهرداری نسبت به این امر اقدام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار